• تاریخ: ۱۴۰۱-۱۱-۱۱
  • شناسه خبر: 30994

ارسال دومین محموله امدادی هلال احمر استان زنجان به خوی

دومین محموله امدادی هلال احمر این استان به شهرستان زلزله زده خوی ارسال شد.تاکنون ۸۶۵ دستگاه چادر به شهرستان خوی ارسال شده و هم اکنون نیز تیم های امدادی و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در حال ارائه خدما ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سید قاسم موسوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: بارگیری ۴۶۵ دستگاه چادر امدادی در کامیون و تریلر انجام شد و این تعداد چادرهای امدادی در ۲ دستگاه کامیون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، یک دستگاه کامیون هلال احمر و یک دستگاه تریلر داوطلب هلال احمر بارگیری و به شهرستان خوی ارسال شد.

موسوی گفت: تیم های تخصصی درمان اضطراری (BHCU) و تیم سحر(سفیران حمایت روانی) هلال احمر این استان از آمادگی لازم برای اعزام به منطقه زلزله زده برخوردارهستند.

وی افزود: با وقوع زلزله در شهرستان خوی با هماهنگی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از این استان سه تیم واکنش سریع و یک تیم آنست(سگ های زنده یاب)، متشکل از ۱۸ نفر از امدادگران و نجاتگران به شهرستان خوی اعزام شدند.

موسوی با بیان اینکه علاوه بر این تیم های عملیاتی، یک محموله امدادی نیز شامل ۴۰۰ دستگاه چادر نیز به شهرستان خوی ارسال شد گفت: سه دستگاه خودوری کمک دار سبک، یک دستگاه خودروی آنست و یک دستگاه تریلی نیز ساعاتی بعد از وقوع زلزله به خوی ارسال کردیم.

ممدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان افزود: با ارسال دومین محموله چادرهای امدادی، تاکنون ۸۶۵ دستگاه از این چادر را به شهرستان خوی ارسال کرده ایم و هم اکنون نیز تیم های امدادی و معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان در حال ارائه خدمات امدادی در شهرستان خوی هستند.

گفتنی است، ساعت ۲۱:۴۴ هشتم بهمن‌ماه زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر خوی را لرزاند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست