• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۱۱
  • شناسه خبر: 31908

ورود دادستان زنجان به موضوع اجاره خیابان به وانت بارهای میوه فروش در منطقه امیر کبیر/شهرداری نسبت به ساماندهی وانت بارها و چرخ داران میوه فروش اقدام کند

دادستان زنجان با حضور در منطقه امیر کبیر زنجان دستور داد با فوریت صحت و سقم موضوع اجاره پیاده راهها و کنار خیابان برای وانت بارها و دستفروشان بررسی وافراد متخلف شناسایی شوند چرا که پیاده راه و خیابان متعلق به عموم مردم ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهروز عباسی دادستان مرکز استان زنجان با حضور در منطقه امیر کبیر زنجان موضوع اجاره خیابان به وانت بارهای میوه فروش که برای شهروندان ایجاد مزاحمت و سد معبر می کردند بررسی کرد.

عباسی در این بازدید ضمن بررسی وضعیت نابسامان وایجاد سد معبر وانت بارها و چرخ داران میوه فروش در پیاده راه و کنار خیابانهای منطقه امیر کبیر زنجان گفت :ساماندهی وانت بارها و چرخ داران میوه فروش در شهر برعهده شهرداری است که بایستی نسبت به ساماندهی آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه به گفته برخی وانت بارهای میوه فروش مبنی بر اینکه برخی افراد اقدام به اجاره دادن پیاده راهها و کنار خیابان برای وانت بارها و دستفروشان میکنند دستور داد : با فوریت صحت و سقم موضوع بررسی وافراد متخلف شناسایی شوند چرا که پیاده راه و خیابان متعلق به عموم مردم و محل رفت آمد رهگذران است.

دادستان زنجان افزود : این بازدید میدانی از این محله به درخواست خود مردم و برخی کسبه و مغازه داران منطقه امیر کبیر زنجان انجام میشود .بنا براین دادستانی بر اساس وظایف قانونی و حقوق عامه با کسانی که در صدد ایجاد بی نظمی و مزاحمت برای شهروندان کنند برخورد خواهد کرد و انتظار ما از شهرداری این است که با همکاری مامورین انتظامی نسبت به ساماندهی وانت بارها و دست فروشان در کنار خیابانها اقدام نماید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست