• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۲۰
  • شناسه خبر: 33524

اردوگاه اسکان اضطراری در زنجان راه اندازی میشود

مدیریت بحران شهرداری زنجان در حال آماده کردن اردوگاه اسکان اضطراری است. قبلا نیز مبالغی برای این مورد اختصاص داده شده است که در ادامه نیز اقدام به خرید یک دستگاه تریلر کانکس‌دار ۱۲ چشمه حمام بهداشتی خواهد شد تا در مواق ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در نود و دومین جلسه رسمی و علنی و شورای شهر زنجان لایحه تایید انجام معامله برای خرید یک دستگاه تریلر کانکسدار ۱۲چشمه حمام بهداشتی تصویب شد.

سعید نجفی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر زنجان در این خصوص اظهار کرد: مدیریت بحران شهرداری زنجان در حال آماده کردن اردوگاه اسکان اضطراری است و با توجه به اینکه قبلا نیز مبالغی اختصاص داده شده است در ادامه آن نیز اقدام به خرید یک دستگاه تریلر کانکس‌دار ۱۲ چشمه حمام بهداشتی خواهد شد تا در مواقع بحران این محل مورد استفاده قرار گیرد.

نجفی گفت: ضمن اینکه باید آمادگی پدافندی داشته باشیم ، در مواقعی نیز میتوان استفاده‌های جانبی از اردوگاه نیز داشت.

وی افزود: مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید کانکس حمام بهداشتی اختصاص داده شده که باید در مدت ۸۰ روز توسط پیمانکار به شهرداری تحویل داده شود. همچنین یک دستگاه تریلر کانکس‌دار ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز در راستای تکمیل ارودگاه اسکان اضطراری با مبلغ ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.

نجفی با بیان اینکه موضوع اسکان اضطراری اجتناب ناپذیر است گفت: در مواقعی که در برخی استان‌ها نیز اتفاقاتی رخ می‌دهد ، با کامل شدن اردوگاه حتی می‌توان به سایر استان‌ها نیز خدمات ارائه داد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست