• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۰۴
  • شناسه خبر: 34771

انتقاد عضو شورای شهر از تصرف برخی معابر توسط اغذیه فروشان درشهر زنجان/ اگر این معابر مال آنها است اعلام کنند

برخی اغذیه فروشان قسمتی از معبر عمومی را تصرف و در اختیار دارند و میز و صندلی چیده اند که وضعیت ناهنجاری را بوجود آورده است.اگر این معابر مال آنها است اعلام کنند و اگر هم نیست در دستور کار خدمات شهری قرار بگیرد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»منصور مرادلو عضو شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر با اشاره به بلااستفاده ماندن برخی پلهای عابر پیاده و پله های برقی و آسانسورها درشهر اظهار کرد: این موضوع چندسالی است که پیگیری میشود ولی گویا اراده ای برای ساماندهی پلها و پله های برقی در شهر وجود ندارد.

مرادلو گفت: جان شهروندان در هنگام عبور از برخی مناطقی که این پلهای بلااستفاده در آن قراردارد درخطر است گاهی سازمان سرمایه گذاری شهرداری را درگیر این موضوع می کنند مگر این سازمان به جز استقرار یک کانکس برای نگهبانی چه کار دیگری میخواهد انجام دهد؟ اینهمه هزینه برای احداث و تجهیز پلهابا پله های برقی و آسانسورها شده ولی بلااستفاده باقی مانده است.

مرادلو همچنین در خصوص تملک خانه هایی که در معابر و طرحها قرار گرفته نیز گفت: شهرداری چطور با صاحبان خانه هایی که در معابر قرار دارند توافق میکند ؟ گاهی ۱۴۰تا ۱۶۰متر از خانه ای تملک شده ولی هیچ امتیازی به او داده نشده است. این حق مردم است و توافقی که شهرداری با شهروندانی که منازلشان در معابر و طرحهای تعریض خیابان قرار میگیرد باید منطقی باشد.

وی از تصرف معابر توسط برخی اغذیه فروشان نیز گفت: برخی اغذیه فروشان ۴۰۰- ۵۰۰ متر از معبر عمومی را تصرف و در اختیار دارند و میز و صندلی چیده اند که وضعیت ناهنجاری را بوجود آورده است.اگر این معابر مال آنها است اعلام کنند و اگر هم نیست  در دستور کار خدمات شهری قرار بگیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست