• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۰۴
  • شناسه خبر: 34776

برخی شهروندان مانع رفع سدمعبر میشوند/ ۷۰هکتار از اراضی مردم تحت طرح تفصیلی است ولی منابعی برای آن در اختیار شهرداری قرار نداده اند

مشکلی که نیروهای شهرداری دارند این است که برای ایجاد انضباط و رفع سدمعبر متاسفانه برخی شهروندان در محل، مانع انجام کار نیروهای شهرداری میشوند و اعتراض می کنند و اکثرا در مقابل شهرداری می ایستند.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر اظهار کرد: عده ای از همشهریان مطالبه به حق  انضباط شهری را دارند که کاملا قانونی و به حق است، ولی در خصوص سد معبر مشکلی که نیروهای شهرداری دارند این است که برای ایجاد انضباط و رفع سدمعبر متاسفانه برخی شهروندان در محل مانع انجام کار نیروهای شهرداری میشوند و اعتراض می کنند و اکثرا در    مقابل شهرداری می ایستند. در موضوع تکدی گری هم همینطور در حالی که الان تکدی گری حرفه ای شده و از حالت مستمندی درآمده است.

فیروزفر در خصوص پله های برقی و آسانسورهای بلااستفاده در پلهای عابرپیاده نیز گفت: چیزی از سرمایه آسانسورها و پله های برقی نمانده و تمام قطعات آنها به سرقت رفته است و پله برقی پل روبروی فروشگاه رفاه را نیز اداره استاندارد تایید نمی کند.
وی افزود: ۳پل عابر پیاده در دست اقدام است و تا یکشنبه هفته بعد تعیین تکلیف خواهند شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه طرح تفصیلی شهر  برای شهرداری زنجان ۷۰ هکتار برای املاک و اراضی واقع در طرح تعیین کرده بدون اینکه یک ریال اعتبار در نظر گرفته باشدکه مورد اعتراض ما است.
وی گفت: ۷۰هکتار از اراضی مردم شهر تحت طرح تفصیلی است ولی منابعی برای  تملک آن در اختیار شهرداری قرار نداده اند.
وی همچنین در پاسخ به مطالبه توافق مناسب با شهروندانی که خانه های آنها در طرح تعریض معابر قرار میگیرد نیز گفت: مگر میشود شهرداری زمینی را که در طرح قرار دارد را در اختیار بگیرد و مردم هم همانطور آن را بدون هیچ امتیاز و دریافتی آن را به شهرداری بدهند؟

شهردار زنجان در خصوص آمادگی برای عملیات زمستانی گفت: از دوماه پیش مدیریت عملیات زمستانی شروع شده و  قبل، حین و پس از بارش تمهیداتی دارد که برنامه ریزی برای آن و تامین ماشین آلات انجام شده است.
وی افزود: ۸۵ هزار کیسه ماسه و نمک برای استفاده شهروندان در معابر تعبیه شده و ۱۱ماشین نمک پاش و ۱۰مینی لودر نیز آماده است. همچنین ۲دستگاه برفخور خریداری شده است که امسال آزمایش میشوند که اگر جوابگو بود استفاده خواهند شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست