• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۷-۰۵
  • شناسه خبر: 34783

ثبت نام ۷ هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان

هفت هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار و پنج هزار و ۵۳۴ نفر تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی در طرح نهضت ملی مسکن در زنجان نام نویسی کردند.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ هزار و ۶۲۶ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۳ هزار و ۵۲۲ نفر (به دلیل داشتن مالکیت شخصی, فرم ج قرمز, استفاده از تسهیلات بانکی در بخش مسکن, عدم واریز آورده, عدم مراجعه, عدم داشتن ۵ سال سابقه سکونت و …) رد درخواست شدند و هفت هزار و ۹۴ نفر هم از طرح نهضت ملی مسکن در استان انصراف دادند.

اسماعیلی گفت: سهمیه ابلاغی استان زنجان در قانون جهش تولید مسکن برای چهار سال ۶۸ هزار و ۱۱۲ واحد مسکونی شامل مسکن حمایتی, مسکن روستایی, نوسازی بافت فرسوده و مسکن خودمالکی است و از کل متقاضیان ثبت نامی در سامانه نهضت ملی مسکن, تعداد متقاضیان حائز شرایط ۳۷ هزار و ۵۳۳ نفر بوده است.

وی افزود: تعداد واحدهای دارای قرارداد با سازنده در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۱۸ هزار و ۶۹۶ واحد مسکونی است و تعداد واحدهای به اتمام رسیده و یا در مرحله فونداسیون نیز ۱۷ هزار و ۸۲۸ واحد است.

اسماعیلی با بیان اینکه تعداد واحد مسکونی اتمام و یا در مرحله اسکلت و سقف ۱۷ هزار و ۴۴۲ واحد است گفت: تعداد واحد به اتمام رسیده و یا در مرحله سفت کاری ۱۳ هزار و ۱۲۷ واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۱هزار و ۲۷۳ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان زنجان تخصیص پروژه شدند و همچنین هفت هزار و ۷۶۷ زن سرپرست خانوار و پنج هزار و ۵۳۴ نفر هم که تحت پوشش نهادهای حمایتی (کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی) هستند که در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کردند.

خبرنگار-پریسانجفی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست