• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۹-۲۵
  • شناسه خبر: 36076

ساختمان دامپزشکی زنجان، دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

با تخصیص اعتبار،ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد.تاکنون برای اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان بیش از ۷۹۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جعفر میناخانی، رئیس اداره اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالعات پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان، اواخر سال ۹۹ شروع شده و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش آزمایشگاه این پروژه هم از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است.

میناخانی گفت: پروژه دامپزشکی زنجان در دو قسمت اداری و آزمایشگاهی، بخش اداری این پروژه در پنج طبقه و آزمایشگاه هم در سه طبقه مجموعا با زیر بنای ۶ هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرا می‌شود.

وی افزود: برای اجرای پروژه ساختمان دامپزشکی زنجان تاکنون بیش از ۷۹۳ میلیارد ریال هزینه شده است و برای اتمام این پروژه نیز بیش از هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

میناخانی، با بیان اینکه ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان در مرحله نازک کاری و اجرای تاسیسات است،تصریح کرد: با تخصیص به موقع اعتبار،ساختمان ادارای دامپزشکی زنجان دهه فجر امسال به مرحله بهره برداری می رسد. بخش آزمایشگاه این پروژه هم در مرحله سفت کاری است که با تخصیص به موقع اعتبار طی یک سال آینده به اتمام می رسد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست