• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۳
  • شناسه خبر: 36460

آغازروند انتقال تعدادی ازساکنین منطقه کوی فلسطین همزمان با تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن

روند انتقال تعدادی از ساکنین منطقه کوی فلسطین آغاز شده و ساکنین کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اصغراسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اظهار کرد: روند انتقال تعدادی از ساکنین منطقه کوی فلسطین آغاز شده و ساکنین کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.

اسماعیلی گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت و با هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی قرار گرفتند.

وی افزود: با هماهنگی های انجام گرفته چهار خانواده از ساکنین کوی فلسطین به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

اسماعیلی،با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن،سکنین کوی فلسطین براساس اولویت در چند مرحله جابه جایی انجام می شوند،گفت: در زون سوم ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خردادماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد در سه فاز جابه جا براساس برنامه ریزی انجام گرفته خواهند شد گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن هستند در اولویت اول برای جابه جایی هستند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست