• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۳
  • شناسه خبر: 36468

برگزاری آزمون استخدامی شهرداری منتظر مجوز وزرات کشور است

در مورد برگزاری آزمون، سازمان استخدامی کشور نظر نهایی را اعلام خواهد و برگزاری آزمون در اختیار شهرداری نیست. طبق اعلام استانداری،ما لیست نیازها را به وزارت کشور اعلام کردیم و منتظر مجوز هستیم.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران در پاسخ به چرایی تاخیر در برگزاری آزمون استخدامی در شهرداری زنجان اظهار کرد: دراین خصوص شهرداری تصمیم گیرنده نیست وزارت کشور و سازمان استخدامی کشور باید نظر نهایی را اعلام کنند.

فیروزفرگفت: مشکل برگزاری آزمون استخدام در شهرداری زنجان نیازمند اقدام از مرکز است و در این مورد تفاهم نامه ای بین وزارت کشور و سازمان استخدامی کشور انجام شده وکه به زودی نتیجه ابلاغ میشود و به نظر می‌رسد که مشکل حل شده باشد.

وی افزود: با ابلاغ این تفاهم نامه مشکل حل خواهد شد و فرآیند حل آن در حال انجام است.

شهردارزنجان با بیان اینکه در اصل برگزاری آزمون، سازمان استخدامی کشور نظر نهایی را اعلام خواهد کرد گفت: برگزاری آزمون در اختیار شهرداری نیست و طبق اعلام استانداری، به وزارت کشور لیست نیازها را اعلام کردیم و منتظر مجوز هستیم.

 شهردار زنجان با اشاره به اینکه شهرداری نیازمند به نیروی متخصص است، و خود شهرداری نیز به شدت پیگیر این موضوع است اما مرجع پیگیری ما دفتر امور شهری استانداری است. 

وی گفت: سعی شهرداری این است تا نیاز به نیروهای متخصص در شهرداری با ۷۰ نفری که استخدام خواهند شد رفع شود. با این جذب تا حدود خیلی بالایی نیاز رفع خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست