• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۱۳
  • شناسه خبر: 36476

چرخه کامل تولید پنبه تا پوشاک در زنجان با احیا و راه اندازی مجموعه تولیدی «سرجین بافت»

چرخه کامل تولید پنبه تا پوشاک در زنجان با احیا و راه اندازی مجموعه تولیدی «سرجین بافت» عملیاتی شد و فعالیت این واحد تولیدی در صورت تکمیل فازهای بعدی زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را فراهم میکند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجید گلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از عملیاتی شدن چرخه کامل تولید پنبه تا پوشاک در زنجان با احیا و راه اندازی مجموعه تولیدی «سرجین بافت» پس از پیگیری‌های متعدد خبرداد.

گلشنی در جریان تور رسانه‌ای شورای اطلاع رسانی دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعت نساجی استان زنجان جزو سه صنعت برتر کشور است و جهت گیری ما در استان تکمیل چرخه تولید در این بخش خواهد بود.

وی افزود: با انجام مراحل ریسندگی، بافندگی و دوخت پوشاک در یک مجموعه تولیدی محصول نهایی نیز با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

گلشنی گفت: مجموعه تولیدی سرجین بافت با سرمایه گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال به سرانجام رسیده است و برای خرید تجهیزات این واحد نیز ۵۲ میلیون یورو ارز اختصاص یافت که ۳۱ میلیون یورو آن از محل صندوق توسعه ملی و مابقی از منابع سهام داران تامین شد.

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان افزود : فعالیت این واحد تولیدی در صورت تکمیل فازهای بعدی زمینه اشتغال ۲ هزار نفر را فراهم می کند.

گلشنی گفت: تلاش ما توسعه کل حلقه های ارزش تولید در استان است و جهت گیری جذب سرمایه گذاری ها نیز با این رویکرد انجام می شود گفت:

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به این استان هفت واحد صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در سطح استان افتتاح خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست