• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۰-۲۴
  • شناسه خبر: 36665

زمان تبلیغات برای داوطلبان انتخابات مجلس، از سوم تا ساعت ۸ صبح روز دهم اسفند ماه

زمان تبلیغات انتخابات برای داوطلبان از سوم تا ساعت ۸ صبح روز دهم اسفند ماه در نظر گرفته شده و هرگونه تبلیغات در خارج از این زمانبندی ممنوع است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: وظيفه اصلي مجريان انتخابات ، اجراي صحيح قانون و امانت داري است و در این راستا همه باید تمام توان و تلاش خود را براي برگزاري انتخاباتي سالم، قانونمند و باشكوه بكارگیرند. همه دستگاه‌ها بر اساس قانون ، تلاش در میدان انتخابات را یک تکلیف بدانند تا مشارکتی که در کلام رهبرمعظم انقلاب آمده، محقق شود.

رفیعی گفت: زمان تبلیغات انتخابات برای داوطلبان از سوم الی ساعت ۸ صبح روز دهم اسفند ماه در نظر گرفته شده و هرگونه تبلیغات در خارج از این زمانبندی ممنوع است.

وی افزود: طبق ماده ۷۴ قانون انتخابات، استفاده از امکانات و اموال دستگاه‌های قانون مدیریت خدمات کشوری برای فعالیت یا تبلیغات انتخاباتی در غیر از موارد مجاز در این قانون ، ممنوع و مرتکب به مجازات جرم سوءاستفاده از اموال و امکانات دولتی محکوم می‌شود.

رفیعی گفت: تخلفات انتخاباتی در هر دو بخش داوطلبان و دستگاه ها توسط نهادهای نظارتی قانونی بررسی و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به ثبت شعب اخذ رای در سامانه جامع انتخابات کشور نیز گفت: فرمانداران باید تا یازده بهمن ماه اطلاعات مربوط به شعب اخذ رای حوزه های انتخابیه را در سامانه جامع انتخابات ثبت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه بررسی وضعیت آنتن دهی شعب اخذ رای با استفاده از دستگاه های احراز هویت برای برگزاری الکترونیکی انتخابات در حال انجام است گفت: تدارکات لازم برای اعزام شعب سیار به مناطق صعب العبور نیز اندیشیده شده است.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست