• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۱۱
  • شناسه خبر: 36934

اختصاص ۷۷۲ شعبه اخذ رای در حوزه های انتخابیه استان زنجان/۴۵۷ شعبه ثابت و ۳۱۵ شعبه سیار

رییس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه تعداد شعب اخذ رای در استان زنجان نسبت به دوره قبل ۲ درصد افزایش دارد گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه های انتخابیه استان زنجان در نظر گرفته شده است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پبام ملّت» ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آمادگی حوزه های انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات باشکوه خبر داد و گفت: تعداد شعب اخذ رای در استان نسبت به دوره قبل ۲ درصد افزایش دارد.

رفیعی گفت: با هدف تسهیل رای دهی مردم عزیز استان، ۷۷۲ شعبه اخذ رای برای مجموع حوزه های انتخابیه استان زنجان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تعداد و محل شعب اخذ رای توسط هیئت های اجرایی حوزه های مختلف انتخابیه استان تعیین شده است که شامل ۴۵۷ شعبه ثابت و ۳۱۵ شعبه سیار می باشد.

رفیعی با بیان اینکه برای حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۳۳۱ شعبه، ابهر – خرمدره و سلطانیه ۱۸۴ شعبه، ماهنشان – ایجرود ۹۷ شعبه و خدابنده ۱۶۰ شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: رأی مردم حق‌الناس است و مجریان انتخابات با همکاری هیاتهای اجرایی و نظارت در تلاش هستند تا انتخاباتی در شان مردم شریف و همیشه در صحنه استان برگزار کنند.

رفیعی افزود: نزدیک به ۵۰ دستگاه احراز هویت برای آموزش عملی دست اندرکاران و نیز ارزیابی و تست وضعیت آنتن دهی تمامی شعب در اختیار استان قرار گرفته که تاکنون همه مراحل تست و ارزیابی با موفقیت صورت گرفت و آموزش عوامل مختلف اجرایی در جریان است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست