• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۰۹
  • شناسه خبر: 4630

تهمت در مناظره انتخاباتی، ترویج دروغ در جامعه است

پیام ملت– رئیس شورای اصلاح طلبان استان زنجان گفت: برخی کاندیداها با دروغ و اهانت به کاندیدای رقیب، دروغ را در جامعه رواج می دهند. مجید تقیلو در گفتگو با پیام ملت با اشاره به پخش زنده مناظره های روز جمعه، اظهار کرد: ...

پیام ملت رئیس شورای اصلاح طلبان استان زنجان گفت: برخی کاندیداها با دروغ و اهانت به کاندیدای رقیب، دروغ را در جامعه رواج می دهند.

مجید تقیلو در گفتگو با پیام ملت با اشاره به پخش زنده مناظره های روز جمعه، اظهار کرد: بیان سخنان دروغ و تهمت آشکار در رسانه ملی در شان جمهوری اسلامی نیست.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان و صداوسیما باید نظارت کافی و تذکرات بجا در این موارد داشته باشند، افزود: برخی برای تخریب دولت یازدهم و رقیب خود به راحتی دروغ می گویند که باید برخورد شود.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان زنجان خاطر نشان کرد: این سخنان و تهمت ها بیش از تخریب رقیب به شخص کاندیدای مورد نظر آسیب خواهد زد زیرا مردم ما هوشیار و مطلع  از مسائل سیاسی و اجتماعی کشور خود هستند.

تقیلو با بیان اینکه برخی کاندیداها روش احمدی نژاد را برای کسب رای در پیش گرفته اند، تصریح کرد: برخی بجای ارائه برنامه های خود دست به تخریب دولت میزنند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست