• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۱۳
  • شناسه خبر: 37988

با تشکیل نشدن کمیته بازآفرینی، سرمایه شهر زنجان در جاهای دیگر هزینه می شود/ مسئولان استان  به طرح‌های بالادستی مصوبِ خودشان پایبندباشند

انجام برخی اقدامات منتظر برگزاری کمیته بازآفرینی است که با وجود پیگیری جلسه برگزار نمی‌شود. اگر جلسات کمیته بازآفرینی تشکیل نشود شاید این منابع صرف امور دیگر و حتی خارج از شهر زنجان هزینه شود.

به گزارش «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت»مهدی طالب، عضو شورای اسلامی شهر زنجان جلسه رسمی و علنی شورا اظهار کرد: شهر زنجان طرح ترافیکی جامع دارد و  مطرح‌کنندگان مسائل مربوط به المان میدان بسیج گویا فرق بین پیشنهاد و مصوبه را نمی‌دانند.

طالب گفت: من درخواست دارم مسئولان استان  به طرح‌های بالادستی مصوب خودشان پایبند باشند و در این میان لازم است که مطالعه‌ای هم انجام شود.

وی با انتقاد از عدم تشکیل کمیته بازآفرینی نیز گفت: بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری بازآفرینی شهری با هزار میلیارد تومان در داودقلی انجام شده است. اگر جلسات کمیته بازآفرینی تشکیل و منابع آزاد نشود شاید این منابع صرف امور دیگر و حتی خارج از شهر زنجان هزینه شود.

 طالب با اشاره به طرح موجود برای جابه‌جایی کوی فاطمیه با بیش از ۱۰۰ خانوار گفت: کوی فاطمیه کارکرد گردشگری هم دارد که باید با طرح کلید به کلید برای جابه‌جایی اقدام شود که در زنجان عملیاتی نمی‌شود.

وی تاکید کرد: انجام برخی اقدامات منتظر برگزاری جلسه کمیته بازآفرینی است که با وجود پیگیری جلسه برگزار نمی‌شود، از این رو ممکن است پول و سرمایه شهر زنجان در جاهای دیگر هزینه شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست