• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۸
  • شناسه خبر: 14093

ثبت نام کتب درسی سال تحصیلی آینده در زنجان آغاز شد

پیام ملّت-مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی، ثبت سفارش کتاب های درسی برای سال تحصیلی جدید از طریق سامانه الکترونیکی امکان پذیر است. رهبر طوماری در گفت ...

پیام ملّت-مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی، ثبت سفارش کتاب های درسی برای سال تحصیلی جدید از طریق سامانه الکترونیکی امکان پذیر است.

رهبر طوماری در گفت و گو با” خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملّت” اظهار کرد: دانش آموزان برای ثبت نام کتب درسی بایستی در تاریخ های اعلام شده در تقویم زمانی به سایت www.textbook.ir و یا www.textboot.com مراجعه کنند.

وی افزود: در تقویم زمانی اعلام شده ثبت سفارش گروهی و انفرادی برای کتاب ها در پایه آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی) همچنین پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی که هم شامل دانش آموزان عادی و هم استثنایی می شود از روز ۲۴ فروردین شروع و تا ۲۳ خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: همچنین ثبت نام کتب درسی پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پیش حرفه ای استثنایی نیز طبق همین زمان بندی خواهد بود یعنی از ۲۴ فروردین شروع و تا ۲۳ خرداد ماه امسال ادامه خواهد داشت.

طوماری در خصوص ثبت نام کتب درسی سایر مقاطع عنوان کرد: ثبت نام کتب درسی پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه نظری فنی و حرفه ای، کارو دانش همچنین پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استثنایی از امروز تا ۲۳ خرداد است.

وی در خصوص جمعیت دانش آموزی استان بیان کرد: جمعیت دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید بعد از طی مراحل ثبت نام مشخص می شود. گفتنی است که دانش آموزان استان در بیش از ۲۴۰۰ مدرسه تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان هدف از دریافت کتب درسی از طریق سامانه را توسعه دولت الکترونیک دانست و افزود: این اقدام همچنین به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتب درسی و نظارت نظام مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به علت شیوع بیماری ویروسی کرونا مدارس کماکان تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی صورت می گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست