• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • شناسه خبر: 21866

فراخوان جذب نیروی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تعداد ۱۰۴ نفر پرستار واجد شرایط را از طریق مصاحبه بصورت قرارداد کارمعین جذب می کند.

پیام ملّت – دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در نظر دارد به منظور تکمیل کادر پرستاری بیمارستان های تابعه خود (بیمارستان های بوعلی، امیرالمومنین(ع) و فرهیختگان) تعداد ۱۰۴ نفر از پرستاران واجد شرایط را جهت بخش های ویژه ICU،CCU،NICU و همچنین بخش های پیوند، جراحی و داخلی را از طریق مصاحبه به صورت قرارداد کارمعین با حقوق و مزایای منطبق با طرح ارتقاء بهره وری مبتنی بر عملکرد پرستاران و ایجاد فوق العاده ویژه پرستاری و نیز پرداخت ۴ درصد سختی کار به پرستاران، جذب کند.

واجدین شرایط جهت ثبت نام در وقت اداری از روز ۲۱ بهمن ماه به مدت ۱۵ روز کاری به اداره کارگزینی ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران واقع در دو راهی قلهک خیابان شهید پابرجا بلوار آینه ساختمان گل یخ مراجعه و یا از طریق سایت دانشگاه به آدرس Www.iautmu.ac.ir ثبت نام کنند. انتخاب محل کار با صلاحدید دانشگاه تعیین می شود.

ارائه مدرک تحصیلی، کپی شناسنامه و کارت ملی و سوابق کاری و دوره های طی شده در روز مصاحبه الزامی و حداکثر سن برای شرکت کنندگان ۴۰ سال است.

ارائه کارت پایان خدمت برای متقاضیان مرد، ارائه گواهی پایان طرح، دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی و یا بالاتر با سابقه مفید و مرتبط و دارا بودن پنج سال سابقه کار در بخش مورد تقاضا الزامی است.

پرستارانی که دوره های ویژه بخش های ICU،CCU،NICU، پیوند، جراحی و داخلی را گذرانده اند در صورت ارائه گواهی مربوطه در اولویت جذب قرار خواهند داشت.

تاریخ مصاحبه پس از پایان ثبت نام متعاقباً اطلاع رسانی می شود و برگزیدگان پس از طی دوره های تکمیلی و در صورت موفقیت، وارد مرحله جذب نهایی خواهند شد.

سایر اگهی های جذب نیرو در دستگاه های دولتی و بخش خصوصی را در آدرس: www.payamemellat.ir دنبال کنید. جهت اطلاع از اطلاعیه های استخدام در کانال تلگرامی « payamemellat@ عضو شوید.

⏺رسانه های «پیام ملّت»و «عصرملّت»
www.payamemellat.ir

🆔 @payamemellat

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست