• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۲-۲۶
  • شناسه خبر: 22679

اجرای طرح شهید لاجوردی برای حمایت از زندانیان نیازمند

مدیر کل زندانهای استان زنجان از اجرای طرح شهید لاجوردی برای حمایت از زندانیان نیازمند خبر داد و گفت: در همین راستا پویش آزادی زندانیان نیازمند به مناسبت عید نوروز نیز اجرایی می‌شود.

محمد جوادی در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» ضمن تشریح دستورالعمل شورای راهبری طرح شهید لاجوردی بر اهمیت این طرح در برنامه های سازمان زندانها اشاره و اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات زندانیان و خانواده های آنان از اصلی ترین اهداف سازمان زندانهاست و برای موفقیت در این مسیر می بایست با تمام قدرت و توان و با بهره گیری از ظرفیت گروههای جهادی و مردم نهاد،به کمک این اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه را بشتابیم .

جوادی افزود : مهمترین هدف این طرح ایجاد ساختار مناسب مدون و مشخص برای حمایت از زندانیان به ویژه خانواده های نیازمند بوده و باید با استفاده از امکانات و ظرفیت ها تلاش کنیم در کنار کمک های اقتصادی و معیشتی به خانواده زندانیان در سایر حوزه های اجتماعی ، فرهنگی و آموزشی نیز این خانواده ها را حمایت کنیم .

وی همچنین از طرح پویش آزادی زندانیان نیازمند به مناسبت عید نوروز خبر داد و گفت: این طرح با هدف آزادی ۶۵ زندانی جرائم غیر عمد زندانهای استان اجرا می‌شود.

مدیر کل زندانهای استان زنجان گفت: اکثر خانواده های زندانیان جزء نیازمندان واقعی جامعه بوده و قطعا با این پویش خیر خواهانه موجبات خوشحالی خانواده ها به ویژه فرزندان این زندانیان در روز های پایانی سال فراهم خواهد شد.

جوادی افزود: متاسفانه طبق پایش های صورت گرفته اکثر زندانیان جرائم غیر عمد متاهل و فاقد مسکن بوده که با زندانی شدن سرپرست ، خانواده او دچار مشکلات عدیده اقتصادی و معیشتی شده و با آسیب های پنهان اجتماعی روبرو می گردند./۱۰۵

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست