• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۲
  • شناسه خبر: 23269

حضور حداکثری مردم، مهم‌ترین بحث انتخابات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: شهرستان طارم با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و باغبانی و محصول سیر و زیتون می‌تواند قطب مواد غذایی در کشور شود.

به گزارش« پایگاه خبری -تحلیلی پیام ملّت»علیرضا فیروزفردر بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی طارم، به لزوم تبیین مشارکت حداکثری برای انتخابات پیش رو تاکید کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، مهم‌ترین بحث انتخابات است و باید این موضوع به درستی برای جامعه تبیین شود.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت کشور است و رهبر معظم انقلاب به این موضوع تاکید دارند، ادامه داد: مردم همواره در مقاطع مختلف در کنار انقلاب و حامی نظام بوده‌اند و به فراز و فرودها و چالش‌ها آگاهی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به جو سنگین رسانه‌های مخالف نظام در موضوع انتخابات، تصریح کرد: دشمنان انقلاب، دریچه‌های مختلفی برای عرض‌اندام علیه نظام گشوده بودند که تاکنون موفق نشدند و تنها روزنه امیدشان به انتخابات پیش رو است.

این مسئول با تاکید بر اینکه زمان‌شناسی ایجاب می‌کند مردم با حضور گسترده و مسئولانه در انتخابات، سناریوهای پیدا و پنهان دشمن را به‌هم بریزند، عنوان کرد: نامزدها در حد منابع، ظرفیت‌ها و استعدادهای کشور در جریان تبلیغات وعده بدهند و وعده‌های خلاف واقع، اثرات منفی در درازمدت برای کشور ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به موقعیت ویژه طارم و پتانسیل بالای این شهرستان، گفت: شهرستان طارم با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی و باغبانی و محصول سیر و زیتون می‌تواند قطب مواد غذایی در کشور شود.

فیروزفر در بیان نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه منطقه، اظهار کرد: تاسیس مرکز طارم در راستای ایجاد عدالت آموزشی بوده و این دانشگاه طی مدت کوتاه توانسته منشا اثر، تحول و توسعه در منطقه شود.

در ادامه این دیدار، فرماندار طارم نیز با ابراز رضایت از فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان، گفت: تاسیس مدارس سما در این منطقه بر روند توسعه این شهر موثر است.

ستار صفری ضمن تشریح موقعیت شهرستان طارم از لحاظ تولید محصولات کشاورزی، بر راه‌اندازی مرکز تحقیقات صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی زیتون و نیز توسعه روش‌های جدید فرآوری محصولات کشاورزی و ارایه کاربردی آموزش به دانشجویان در قالب مدارس مهارتی تاکید کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست