• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۱۷
  • شناسه خبر: 25450

ورود استاندار در انتخاب شهردار زمانی می تواند انجام شود که الان وقتش نیست

گفت و گوهایی با اعضای شورای شهردر خصوص انتخاب شهردار واختلافات صورت گرفته انجام شد که با مصالحه این کار مهم را انجام دهند تا شهر متضرر نشود. به لحاظ قانونی ورود استاندار به این موضوع در نقطه ای می تواند انجام شود که الان ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی روز در خصوص حواشی انتخاب شهردار زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه قانون، شورای شهر را موظف به انتخاب شهردار کرده است، نظرمان در این خصوص ارشادی بوده و گفت و گوهایی نیز با اعضای شورا انجام شد که با مصالحه این کار مهم را انجام دهند تا شهر متضرر نشود. به لحاظ قانونی ورود استاندار به این موضوع در نقطه ای می تواند انجام شود که الان وقت آن نیست.

استاندار زنجان در خصوص معضل همیشگی انتخاب شهردار زنجان در ادوار مختلف اظهار داشت: باید به این مهم توجه داشت که شهردار باید از داخل حزب انتخاب شود، حزب پشتوانه شهردار باشد و شورای شهر هم بر مبنای آن عمل کند.

افشارچی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور در حوزه سیاست، نبود حزب است گفت: به دلیل اینکه حزب نداریم هر کسی از هر جایی سخنی می گوید، ورود پیدا می کند و این به انرژی هایی تبدیل می‌شود که هیچکدام از برآیندها به یک سمت حرکت نمی‌کند.

 لازم به ذکر است؛پس از عدم صدور رای در جلسه هیات حل اختلاف به منظور تایید و یا عدم تایید شهردار زنجان و انصراف عباس راشادعباس راشاد جلسه شورای شهر زنجان برای انتخاب کزینه جدید تشکیل شد که به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضایب حاضر به دلیل اختلاف نظر در این خصوص جلسه لغو شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست