• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۲۰
  • شناسه خبر: 25490

محور قره‌پشتلو در انتظار ارتقاء مسیر

دو راهکار برای بهبود وضعیت مسیر قره‌پشتلو وجود دارد، این محور از لحاظ هندسی و سطح سرویس‌دهی در سطح پایینی قرار دارد و با اینکه یک راه روستایی است اما با ترافیک یک راه فرعی و بالاتر مواجه است.

جواد یوسفی، معاون راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: دو راهکار برای بهبود وضعیت مسیر قره‌پشتلو وجود دارد، این محور از لحاظ هندسی و سطح سرویس‌دهی در سطح پایینی قرار دارد و با اینکه یک راه روستایی است اما با ترافیک یک راه فرعی و بالاتر مواجه است.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قریب به سه سال است که پیگیر بحث مجوز ماده ۲۳ برای تامین ردیف بودجه و تصویب پروژه برای ارتقا راه به شکل راه اصلی هستند که تاکنون این امر محقق نشده است.

معاون راهداری، حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: در حالت دوم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان متولی نگهداری راه است و شش مقطع را به عنوان نقاط حادثه خیز شناسایی کرده است.

وی گفت: اگر دو امر مذکور انجام شود قطعا مشکلات این مسیر حل می‌شود اما متأسفانه اقدامی عملی انجام نمی‌گیرد و این امر وابسته به اختصاص بودجه خاصی است.

یوسفی با بیان اینکه در روش اول برای بهسازی اساسی باید در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان به پروژه اعتبار اختصاص یابد، عنوان کرد: در روش دوم نیز اصلاح شش مقطع ذکر شده نیازمند اعتبار مختص خود است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست