• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۱-۲۹
  • شناسه خبر: 26779

نوید حیات با اهدای اعضای خیرنگار خوش قلب زنجانی/ ملک ناز نجفی آسمانی شد

«ملک ناز نجفی» خبرنگار و مدیر مسئول پایگاه خبری موج رسا از دوهفته پیش در حالت کما بود که شب گذشته دچار مرگ مغزی شد و آسمانی گشت.اهدای قلب، کلیه ها ، کبد و ریه این خبرنگار آسمانی یادگاری است که برای نوزاد ۱۵ روزه اش ب ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ملک ناز نجفی خبرنگار و مدیر مسئول پایگاه خبری موج رسا و مدیر مسئول هفته نامه پژواک زنجان که پس از زایمان به دلیل خونریزی مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری بود، شب گذشته (۲۸ بهمن ماه ) دچار مرگ مغزی شد و آسمانی گشت.

ملک‌ناز نجفی، خبرنگار ۴۲ ساله زنجانی ۱۶ سال در عرصه خبر در رسانه های استان از جمله ایسنا ، فارس ، روزنامه آفرینش بدون حاشیه و صادقانه تلاش کرد که به اذعان همکاران رسانه ای از با اخلاق ترین خبرنگاران استان بود.

این خبرنگار پرتلاش چند روزی به دلیل سطح هوشیاری پایین در شرایط کما بود و بعد از مرگ مغزی با اهدای اعضایش نوید بخش زندگی به بیماران نیازمند شد که اکنون هم برای اهدای اعضا به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شده است.

اهدای قلب، کلیه ها ، کبد و ریه این خبرنگار آسمانی یادگاری است که برای نوزاد ۱۵ روزه اش برجای مانده است .

رسانه های عصرملّت و پیام ملّت این ضایعه را به جامعه خبری استان و به خانواده معزز او تسلیت گفته و مغفرت و رحمت برای آن مرحومه را از خداوند خواستار است.

روحش شاد و قرین و غریق رحمت و رضوان الهی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست