• تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۱
  • شناسه خبر: 26801

بارش برف در تمام مسیر‌های مواصلاتی استان زنجان ادامه دارد

استان زنجان از شامگاه گذشته شاهد نفوذ سامانه بارشی است که این بارش‌ها هم‌اکنون نیز ادامه داشته و در تمام مسیر‌های مواصلاتی بارش برف وجود دارد. حال حاضر در تمام مسیر‌های مواصلاتی استان اعم از آزاد‌راه‌ها، جاده‌های اصلی، ک ...

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملت» اظهار داشت: در حال حاضر در تمام مسیر‌های مواصلاتی استان اعم از آزاد‌راه‌ها، جاده‌های اصلی، کوهستانی و غیر کوهستانی شاهد بارش برف و مه هستیم و عملا دید افقی نیز کاهش یافته است.

وی با تاکید بر اینکه از مردم درخواست داریم در چنین شرایطی به هیچ وجه وارد جاده‌ها نشوند گفت: اگر سفر واقعا ضروری است حتما زنجیر چرخ، چراغ مه‌شکن، لوازم گرمایشی به همراه خود داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاصر جاده آزادراه های زنجان – تبریز، زنجان – قزوین و جاده های ترانزیت زنجان به میانه، زنجان به خرم دره – ابهر برفی است و این در حالی است که بارش برف و وقوع کولاک موجب مسدود شدن مسیر قرایی در جاده دندی شده است.

وی با بیان اینکه ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است عنوان کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

یوسفی عنوان کرد: هم‌اکنون ۵۰ اکیپ راهداری در سطح جاده‌های استان مستقر هستند و خدمات رسانی و احیانا امداد رسانی به رانندگان در حال انجام است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست