• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۶-۰۳
  • شناسه خبر: 28775

۱۰۹ طرح عملیات گازرسانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد/۵۷ روستای بالای۲۰ خانوار در استان زنجان فعلا گاز ندارند

۱۰۹ طرح گازرسانی با اختصاص ۲۱۵ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.۵۷ روستای بالای ۲۰ خانوار در کل استان فعلا گاز ندارند که با اخذ مجوز و تخصیص اعتبار عملیات گاز رسانی انجام خواهد شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت به ۳۳ واحد صنعتی با اعتبار پنج میلیارد تومان عملیات گاز رسانی انجام خواهد شد.

وی افزود: گاز رسانی به ۲۴ روستا در چهار شهرستان ابهر، خدابنده، زنجان و ایجرود با اعتبار ۹۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد که دو هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد که در مجموع نیز میزان بهره‌مندی روستاهای استان زنجان در سال جاری از نعمت گاز به ۹۱.۲ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، در ادامه گفت: آغاز عملیات اجرایی ۵۲ روستای دیگر در استان زنجان در هفته دولت با ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار شروع خواهد شد تا یک هزار و۷۰۰ خانوار روستایی دیگر به شبکه گاز کشور متصل شوند.

وی بیان کرد: در مجموع عملیات اجرایی ۱۰۹ طرح گازرسانی با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

سلیمانی نژاد در ادامه افزود: از ۹۱۱ روستای استان ۶۳۵ روستا با ۹۱ درصد بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی هستند که در مجموع جمعیت شهری و روستایی ۹۷ درصد از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی عنوان کرد: عملیات گازرسانی به ۱۱۴ روستا که در دست اقدام است که بهره‌برداری از آنها در ایام دهه فجر سال‌جاری و سال آینده خواهد بود.
۵۷ روستای بالای ۲۰ خانوار در کل استان فعلا گاز ندارند که با اخذ مجوز و تخصیص اعتبار عملیات گاز رسانی انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، در پایان سال اگر کار گازرسانی به ۱۱۴ روستا نیز به اتمام برسد در بخش روستایی به بالای ۹۸ درصد خواهد رسید که رقم قابل قبولی خواهد بود.

وی بیان‌کرد: در حال حاضر ۳۸۲ هزار مشترک از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که ۳۴۰ هزار مشترک خانگی ، ۳۰ هزار مشترک تجاری و دو هزار و ۳۰۰ مشترک واحد‌های صنعتی از خدمات شرکت گاز استان زنجان استفاده می کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست