• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۲۳
  • شناسه خبر: 32986

بازسازی و بهسازی امام زاده سید ابراهیم(ع) از وظایف مدیریت شهری است/ شهربازی زنجان بعد از شش ماه دوباره بازگشایی می شود

شهردار زنجان از بازگشایی شهربازی طی چند روز آینده خبر دادو گفت: طبق مفاد قرارداد با سرمایه گذار باید اطلاعات مالی توسط، سرمایه گذار ایجاد شود و قیمت های مصوب توسط شورای شهر اعلام شده و منتظر ابلاغ هستیم.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجید ناصحی مقدم رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در هشتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه بازسازی و بهسازی امام زاده سید ابراهیم(ع) از وظایف مدیریت شهری است گفت: وضعیت این مکان مقدس بسیار نامناسب است و محوطه‌سازی و پارکینگ ضروری است.

ناصحی مقدم افزود: اوقاف در صورت ارائه طرح های لازم از خدمات مدیریت شهری برخوردار خواهد شد.

مهدی طالب عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز اظهار کرد: اولویت های بودجه شهرداری ایجاد تفرجگاهها است و درخصوص ساماندهی خانه بوران نیز مشاور طرح تایید شده ولی ادامه کار با مشکل مواجه شده است.

طالب با بیان اینکه با گذشت زمان عملا فصل کاری را از دست می دهیم گفت: با گذشت شش ماه از تعطیل بودن شهربازی و گذشت سه ماه از فصل گرما تنها محل تفرجگاهی کودکان و خانواده ها پلمپ شده است.

علیرضا فیروز فر شهردار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه بعد از چندین سال رکود، پیمانکار طرح خانه بوران سال گذشته انتخاب شده است گفت: بخش اعظم کار باید توسط سرمایه گذار انجام شود.

فیروز فر از بازگشایی شهربازی طی چند روز آینده خبر داد و گفت: طبق مفاد قرارداد با سرمایه گذار باید اطلاعات مالی توسط، سرمایه گذار ایجاد شود و قیمت های مصوب توسط شورای شهر اعلام شده و منتظر ابلاغ هستیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست