• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۳-۲۴
  • شناسه خبر: 33026

تحویل ۷۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در زنجان به متقاضیان تا آخر تیرماه/ اگر منتظر اعمال افزایش تسهیلات بانکی باشیم  زمان طلایی پروژه از بین می رود

تا اواخر تیرماه سالجاری ۷۰۰ واحد مسکونی از پروژه های مختلف نهضت ملی مسکن در شهر زنجان آماده تحویل به متقاضیان است و طبق زمان بندی از مهرماه سالجاری در یک بازه سه یا چهار ماهه در اشل های هزار واحدی پروژه های نهضت ملی مسک ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در برنامه «دانیشیق» در شبکه اشراق، با بیان اینکه پروژه های نهضت ملی مسکن در شرق و غرب شهر زنجان و همچنین در برخی از شهرستانهای استان هم پروژه های نهضت ملی مسکن اجدر حال اجرا است .

اسماعیلی گفت: تمام پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان فعال است و با توجه به محدودیت های فصل کاری که در استانهای سردسیر حاکم است تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این است که در نیمه اول سالجاری بهترین بهره وری و پیشرفت فیزیکی در پروره ها را داشته باشد و قسمت اعظمی از پروژه ها را به متقاضیان تحویل بدهیم. 

اسماعیلی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال  که مشکلات جوی در مناطق سردسیر حاکم می شود ،بیشتر کارهای اجرایی  پروژه ها در داخل ساختمان خواهد بود و نباید شرایط جوی باعث تاخیر در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات بانکی با توجه به تناسب پیشرفت فیزیکی پروژه ها تزریق می شود، افزود: طبق زمان بندی، طی مهرماه سالجاری هزار واحد مسکونی تحویل متقاضیان می شود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: انتهای سال گذشته ۱۹۲ واحد مسکونی از پروژه برکت  در شهر زنجان و اردیبهشت ماه امسال هم ۶۴ واحد از پروژه M۶ تحویل متقاضیان داده شد،امسال به تناسب پیشرفت فیزیکی، پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت پلکانی تحویل متقاضیان می شود و با توجه به متفاوت بودن زمان شروع پروژه ها تحویل واحدهای مسکونی هم متفاوت است. 

اسماعیلی با اشاره به برنامه زمان بندی، برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن داریم گفت: تا اواخر تیرماه سالجاری ۷۰۰ واحد مسکونی از پروژه های مختلف نهضت ملی مسکن در شهر زنجان آماده تحویل به متقاضیان است و طبق زمان بندی از مهرماه سالجاری در یک بازه سه یا چهار ماهه در اشل های هزار واحدی پروژه های نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان داده می شود. 

وی با بیان اینکه تحویل چهار هزار واحد مسکونی به متقاضیان برنامه سالجاری است و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر مهم را به کار گرفته ایم،افزود: پروژه هایی که اجرای آنها زود شروع شده در سال ۱۴۰۳ حدود ۹۰ درصد تحویل متقاضیان داده می شود و به تناسب آورده متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن هم جلو می رود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اگر منتظر اعمال افزایش تسهیلات بانکی باشیم  زمان طلایی پروژه از بین می رود، شرایط اقتصادی متقاضیان را درک می کنم ولی متاسفانه آورده متقاضیان به صورت کامل به پروژه ها نمی رسد و اجرای پروژه دچار وقفه می شود و شاهد تاخیر در اجرا و تحویل خواهیم بود.

  اسماعیلی با بیان اینکه برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در برخی از شهرستانهای استان زنجان زمین دولتی نداریم،افزود: در این راستا از طریق تهاتر،توافق و خرید زمین وارد مذاکره با شرکتهای تعاونی،شخصی و شهرداری که زمین در اختیار دارند، شدیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست