• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۱۸
  • شناسه خبر: 33436

درمدارس فوتبال زنجان بیش از شش سال از لحاظ کمّی عقب بودیم/ سومین مدرسه فوتبال بانوان در زنجان در حال راه اندازی است

بیش از شش سال به لحاظ کمی عقب بودم که تلاش کردیم آن را جبران کنیم و الان سال دومی است کیفیت مدارس فوتبال را پیگیری می کنیم.

صیاد بهرامی مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان زنجان ۲۷ مدرسه فوتبال فعال است که دو مدرسه مخصوص فوتسال و فوتبال بانوان و یک مدرسه دیگر نیز برای بانوان در حال راه اندازی است .

بهرامی گفت: ۷ مدرسه از ۲۵ مدرسه از مدارس فوتبال مربوط به پسران، جدید هستند و در حال سازماندهی آنها هستیم .مابقی مدارس از ۳۵۰ نفر تا ۱۰۰ نفر دانش آموز فوتبالی دارند و ۱۰۰ نفر مربی هم آنها را همراهی می کند.

وی افزود: در این چند سال اخیر تیم های پایه ما زیاد شدند و در مسابقات شهرستانی تیم های نونهالان و نوجوانان پیشرفت داشته ایم .

بهرامی با بیان اینکه بیش از شش سال به لحاظ کمی عقب بودم که تلاش کردیم آن را جبران کنیم گفت: الان سال دومی است کیفیت مدارس فوتبال را پیگیری می کنیم و در این راستا چندین کلاس مربی گری برگزار شده و نیمه دوم تیرماه هم کلاس بازآموزی مربیان را داریم.

وی در خصوص استعدادیابی در مدارس فوتبال نیز گفت: در هر مدرسه یک مربی درجه B یا A آسیا داریم که به عنوان مدیر فنی مدرسه فعالیت می کند و استعدادهایی که شناسایی می شوند در تیم های پایه در مسابقه به عنوان تیم نونهال و نوجوان شرکت می کنند و الان خروجی چهارسال گذشته آنها در تیم نونهالان استانو شهرستان بازی می کنند.

خبرنگار: زینب سودی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست