• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۱۸
  • شناسه خبر: 33482

محدودیتی در افزایش مدارس سما نداریم/ آموزش مهارت محور در دستورکار واحدهای دانشگاه آزاد

باید از مدارس سما برای مهارت آموزی استفاده کنیم و آموزش مهارت‌های مختلف باید امتیاز مدارس سما باشد.محدودیتی در افزایش مدارس سما و مهارتی نداریم و هر زمان ظرفیت وجود داشت، می‌توانیم نسبت به افزایش مدارس اقدام کنیم.


به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی سروری مجد ، رئیس حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استانهای دانشگاه آزاد اسلامی در نشست با هیأت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه زنجان تاریخ و تمدن کهنی دارد که لازم است همگان با آن آشنا شوند اظهار کرد: تمدن کهن موجب شده است که گنبد تاریخی سلطانیه همچنان بدرخشد .

سروری مجد گفت: در واقع این هنرایرانیان بود که موجب ساخت گنبد تاریخی سلطانیه شد و یک مثال دیگر از هنر والای ایرانیان مسجد گوهرشاد است که نمونه یک فرهنگ غنی وایرانی و اسلامی است.
وی افزود: دانشجویان باید با دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف آشنا شوند و اینگونه مطالب به آنها بیان شود، همین آثار تاریخی نمونه تمدن ایرانی است که باید به دانشجویان معرفی شود.
سروری مجد با بیان اینکه درباره دستاوردهای کشور حرف زیادی به دانشجویان گفته نشده و وقتی از آنها سوال می‌شود، فقط بحث موشک را مطرح می‌کنند افزود: یکی از رسالت‌های مهم ما این است که این غنای علمی را به دانشجویان گوشزد کنیم تا به کشور و شهر خودافتخار کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین سرمایه دانشگاه آزاد نیروی انسانی آن است گفت: در وهله دوم نیز دانشجویان، معادن، صنعت، صنایع دستی و آبزی پروری مهم ترین سرمایه های ماهستند.

سروری مجد با تأکید بر مهارت‌آموزی دانشجویان در زمینه‌های مختلف افزود: آموزش مهارت محور در دستور کار واحدهای دانشگاه آزاد است و نباید وضعیت به گونه‌ای باشد که فارغ التحصیل مقطع دکترا و ارشد به دنبال کار باشد.
رئیس حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استانهای دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه باید از مدارس سما برای مهارت آموزی استفاده کنیم اضافه کرد: آموزش مهارت‌های مختلف باید امتیاز مدارس سما باشد.
وی همچنین با بیان اینکه دانشگاه آزاد دانشگاه مستقلی است و از کمک دولتی استفاده نمی‌کند، افزود: قبلا ۸۵ درصد واحدها مشکل پرداخت حقوق داشتند ولی برخلاف تورم و عدم افزایش شهریه ، شاهد به روز شدن حقوق هستیم.
رئیس حوزه ریاست، روابط‌عمومی و هماهنگی امور استانهای دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر افزایش تعداد مدارس سماء بیان کرد: محدودیتی در افزایش مدارس سما و مهارتی نداریم و هر زمان ظرفیت وجود داشت، می‌توانیم نسبت به افزایش مدارس اقدام کنیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست