• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۲۴
  • شناسه خبر: 33565

ثبت نام یک هزار و ۶۵۶ متقاضی طرح جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن در زنجان/ زمینهای مورد نیاز قانون جوانی جمعیت به زودی واگذار می شود

تاکنون یک هزار و ۶۵۶ نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت نام یک هزار و ۶۵۶ زنجانی متقاضی طرح جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن خبرداد. از این تعداد یک هزار و ۱۷۵ نفر در شهرستان زنجان ثبت نام کردند.

کردلو گفت: تعداد متقاضیان در انتظار بررسی ۸۴۸ نفر است و از این تعداد ۴۱۲ نفر برای شهرستان زنجان هستند.

وی افزود: تعداد متقاضیان تایید نهایی شده  در استان زنجان ۷۳۴ نفر ااست و همچنین  از این تعداد ۷۱۱ نفر تایید نهایی شده از متقاضیان متعلق به شهرستان زنجان است. 

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به زودی زمینهای مورد نیاز قانون جوانی جمعیت برای متقاضیان واجد شرایط طرح مذکور در استان زنجان واگذار خواهد شد.

کردلو با بیان اینکه در این قانون برای متقاضیان طرح یاد شده، فرم (ج) قرمز به استناد قانون و برای فرزند سوم به بالا,سبز شده و می توانند از امتیاز خانه دار شدن دوباره استفاده کنند گفت: متقاضیانی که فرزند سومشان بعد از ۲۴ آبان ماه سال ۱۴۰۹ به دنیا امده است, میتوانند از امتیازات طرح جوانی جمعیت استفاده کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست