• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۱۴
  • شناسه خبر: 34001

زائران زنجانی اخذ گذرنامه‌های زیارتی اربعین را به روزهای پایانی موکول نکنند/ اداره مهاجرت و گذرنامه در همه شهرستان های استان فعال است

هم استانی هایی که قصد اعزام به سفر اربعین را دارند اخذ گذرنامه‌های زیارتی را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند.افراد واجد شرایط می توانند برای دریافت این گذرنامه وارد پایگاه "پلیس من" شوند و درخواست گذرنامه زیا ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسین مظفری رئیس اداره مهاجرت و صدور گذرنامه انتظامی زنجان اظهار کرد: مراجعه زودهنگام برای اخذ این گذرنامه منجر به ارائه خدمات مطلوب و بهینه به متقاضیان می شود و افرادی که فاقد گذرنامه عادی باشند یا اعتبار گذرنامه آنها کمتر از ۶ ماه باشد واجد شرایط دریافت گذرنامه زیارتی هستند.

مظفری با بیان اینکه هم استانی‌هایی که قصد اعزام به سفر اربعین را دارند اخذ گذرنامه‌های زیارتی را به روزهای پایانی مهلت تعیین شده موکول نکنند گفت: افراد واجد شرایط می توانند برای دریافت این گذرنامه وارد پایگاه “پلیس من” شوند و درخواست گذرنامه زیارتی را ثبت کنند.

🔸وی افزود: متقاضیان در ثبت نام گذرنامه زیارتی اگر با مشکلی مواجه شوند نیازی به حضور در دفاتر پلیس به علاوه ۱۰ ندارند بلکه این افراد با در دست داشتن اصل مدارک جهت رفع ایراد و یا ثبت نام می توانند به اداره مهاجرت و گذرنامه استان و شهرستان ها مراجعه کنند.

سرگرد مظفری با بیان اینکه اداره مهاجرت و گذرنامه در همه شهرستان های استان فعال است، گفت: مشکلات ایجاد شده برای هم استانی ها در این ادارات رفع و ثبت نام آنها انجام می‌شود.

رئیس اداره مهاجرت و صدور گذرنامه انتظامی زنجان افزود: گذرنامه زیارتی صادر شده برای زائران اربعین از امسال با تدابیر اندیشیده شده همچون گذرنامه عادی پنج سال اعتبار دارد و دارندگان این گذرنامه طی پنج سال می تواند با استفاده از آن ماههای محرم و صفر به این سفر زیارتی اعزام شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست