• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۱۵
  • شناسه خبر: 34048

میزبانی مسابقات “جام ولایت” در زنجان در ۱۸ و ۱۹ مرداد

مسابقات جام ولایت در رشته های ووشو و تکواندو در رده سنی جوانان به میزبانی زنجان در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه برگزار می شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا نجفی مسئول تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری با رسانه های استان زنجان از برگزاری مسابقات جام ولایت در رشته های ووشو و تکواندو در رده سنی جوانان به میزبانی زنجان خبرداد.

نجفی گفت: این مسابقات در رشته‌های ووشو و تکواندو در رده سنی جوانان ویژه برداران در روز‌های ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه سال جاری و با یاد شهید محمد ناصر اشتری شهید شاخص سال استان برگزار می‌شود.

وی افزود: سازمان ورزش بسیج کشور در راستای ایجاد نشاط و امید آفرینی و همچنین طرح اعتلای بسیج اقدام به برگزاری مسابقات قهرمانی و ورزش همگانی کرده است و امسال جام ولایت بسیج به میزبانی استان زنجان در دو رشته ووشو و تکواندو برادران بسیجی برگزار می‌شود.

نجفی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بسیج کشور با حضو۵۰۰ نفر ورزشکار و داور برگزار می‌شود گفت: افتتاحیه این دوره از مسابقات در دانشگاه زنجان برگزار و مسابقه تکواندو در سالن ورزشی شماره ۱ دانشگاه زنجان و مسابقه ووشو در مجموعه ورزشی انقلاب در دو رشته ساندا و تالو برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی سپاه استان زنجان با بیان اینکه نفرات برتر این دوره از مسابقات در اردوهای فدراسیونهای کشور دعوت خواهندشد . با توجه به شرایط فنی آنها اگر مستعد بودند در تیم های ملی در رده های جوانان می مانند.

نجفی گفت: از استان زنجان نیز ورزشکاران از شهرستان‌های ابهر، خرمدره و زنجان حضور دارند که در رشته ووشو ۱۲ نفر و در رشته تکواندو ۱۰ نفر از شهرستان زنجان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نجفی با اشاره به داوران این مسابقات نیز گفت: در ابتدا درخواست کردیم که با توجه به ظرفیت استان و همینطور میزبانی این مسابقات در زنجان داوری این مسابقات را به زنجان واگذار کنند که مخالفتی با آن نشد ولی بنا برمصحت از این جهت که میزبانی با زنجان است و اگر قرار باشد صفرتا صد داوری نیز با زنجان باشد ممکن است شائباتی پیش بیاید که قرار شد استانها همراه با تیم خود یک نفر بالاترین درجه این رشته ها رابرای داوری بیاورند.

وی در خصوص ترکیب تیم ها نیز گفت: اعضای تیم های شرکت کننده باید عضو بسیج باشند و حداقل ۵۰درصد عضو عادی و ۵۰ درصد عضو فعال بسیج باشند.
نجفی از ثبت‌نام یک هزار و دویست نفر در کلاس‌های تابستانه تربیت بدنی سپاه استان زنجان خبر داد و گفت: خوشبختانه در رشته‌های فوتبال، فوتسال، شنا و واترپلو خانواده‌ها استقبال گسترده‌ای داشتند بطوریکه ۱۲۰۰ نفر بیمه ورزشی در تابستان انسال ثبت شده است .

نجفی همچنین از برگزاری همایش اقتدار ویژه دختران بسیجی کشور رشته دفاع شخصی در زنجان در نیمه دوم سال خبرداد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست