• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۱۷
  • شناسه خبر: 34106

زبان و قلم اصحاب رسانه در راه جهاد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد

در شرایط کنونی که رسانه ابزاری برای سلطه در دست قدرت ها مورد استفاده قرار گرفته در شبکه تولید محتوا و در عرصه جنگ شناختی باید بیش از پیش از ظرفیت های روشنگرانه رسانه ای بهره بگیریم.زبان و قلم اصحاب رسانه نیز در راه جهاد ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیی پیام ملّت»محسن افشارچی استاندار زنجان پیامی را به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار منتشر کرد:
روز خبرنگار فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و ارج نهادن به فعالان دلسوز و امین رسانه است که همواره دغدغه جامعه و مردم را دارند و با تعهد، امانتداری و مسئولیت پذیری در جهت اصلاح و بهبود امور تلاش می کنند.

خبرنگاران چشم تیز بین و زبان گویای جامعه اند و پرسشگری و پیگیری های متعهدانه آنها زمینه ساز رشد و تعالی جامعه است،در شرایط کنونی که رسانه ابزاری برای سلطه در دست قدرت ها مورد استفاده قرار گرفته در شبکه تولید محتوا و در عرصه جنگ شناختی باید بیش از پیش از ظرفیت های روشنگرانه رسانه ای بهره بگیریم.

بر پایه فرمایش امیرمومنان امام علی (ع) که (فِي الْجِهَادِ بِأَمْوَالِكُمْ وَ أَنْفُسِكُمْ وَ أَلْسِنَتِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ )؛ زبان و قلم اصحاب رسانه نیز در راه جهاد می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

اینجانب قدردان زحمات اصحاب رسانه هستم که با وجود مشکلات متعدد به صورت متعهدانه سعی بر ایجاد امید و نشاط در جامعه دارند و نقدها را به صورت منصفانه منعکس می‌کنند.

روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و فعالان عرصه اطلاع‏‌رسانی، به ویژه فعالان این عرصه در استان زنجان تبریک می گویم و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان آرزوی سلامتی، بهروزی و شادکامی مسئلت دارم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست