• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۱۷
  • شناسه خبر: 34092

واحدهای نهضت ملی مسکن خرمدره در صورت تکمیل فرآیند تهاتر در ۲۱۰ قطعه ساخته خواهد شد

شهر خرمدره با توجه به وجود باغها و زمینهای کشاورزی فراوان با درجه خاک مرغوب به لحاظ کشاورزی و محصور شدن شهر در بین این زمین‌ها برای تامین زمین برای ساخت و ساز با مشکل مواجه شده است و در صورت تکمیل فرآیند تهاتر،طرح نهضت ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حمید رضا سرداریان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه از استقبال از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان خرمدره خبر داد و گفت: بیش از یک هزار نفر در شهرستان خرمدره در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند،.

سرداریان گفت: دولت تمام ظرفیت و تلاش خود را برای تامین زمین به کار گرفته است و در این راستا عملیات اجرایی دو پروژه ۷۲ واحدی و ۵۴ واحدی توسط اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: عملیات ساخت پروژه ۷۲ واحدی در این شهرستان بیش از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مراحل پایانی است،همچنین عملیات اجرایی پروژه ۵۴ واحدی هم بیش از ۶۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خوشبختانه در حال اجرا است.

سرداریان با بیان اینکه شهر خرمدره با توجه به وجود باغها و زمینهای کشاورزی فراوان با درجه خاک مرغوب به لحاظ کشاورزی و محصور شدن شهر در بین این زمین‌ها برای تامین زمین برای ساخت و ساز با مشکل مواجه شده است گفت: با همراهی دستگاههای اجرایی و بنیاد مستضعفان با اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، در صورت تکمیل فرآیند تهاتر، طرح نهضت ملی مسکن شهرستان خرمدره در ۲۱۰ قطعه ساخته خواهد شد.

وی افزود: در فاز اول اجرای این طرح، عملیات ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی در شهرستان خرمدره آغاز شده و در مرحله پی کنی است و امیدواریم در این فاز بتوانیم در زمین های واگذار شده توسط بنیاد مستضعفان متقاضیان بیشتری را پوشش بدهیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست