• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۱۹
  • شناسه خبر: 34156

سپاه استان زنجان هیچ دخالتی در انتخاب مدیران ندارد/ فعلا سند قطعی بیمارستان بهمن به نام سپاه صادر نشده است/ تعیین ۱۵۷ روستا در زنجان برای طرح جهاد آبرسانی

در انتخاب مدیران استان مطلقاً دخالتی نکرده ایم و نمی کنیم ولی استعلام مدیران طبق ضوابط و مقررات از وزارت اطلاعات قانونی است. اگر جایی ضعف و قوتی هست هم در شورای تامین مطرح می کنیم و دخالتی در انتصاب و انتخابها نداریم. وظ ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری با رسانه های استان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: امروز هم مثل دوران دفاع مقدس رسانه دشمن، حق را باطل و باطل را حق نشان می دهد و با تمام توان در میدان است و رسانه ها امروز درخاکریز جنگ با تهاجم و جنگ روانی رسانه های دشمن هستند.

کرمی در گزارشی از فعالیت گروههای جهادی نیزگفت: گروههای جهادی پزشکی و دندانپزشکی در شهرستانهای استان بویژه در خدابنده با ۳۰ یونیت دندانپزشکی و با ۴۰ نفر پزشک متخصص و ۵۰ دانشجوی پزشکی در روستاهای محروم استان در حال فعالیت هستند.

وی در خصوص خرید بیمارستان بهمن توسط سپاه استان نیز گفت: ما تصمیم به ساخت بیمارستان داشتیم که مسئولان استان و پزشکان و افرادی که در بیمارستان سهیم بودند ما تشویق به خرید این بیمارستان کردند که مراحل دریافت مجوزهای لازم برای خرید بیمارستان طی شده ولی فعلا سند قطعی به نام سپاه صادر نشده است، فعلا فقط در خدمت مردم هستیم و هنوز تصمیمات در مورد ارائه خدمات و تعرفه ها در بیمارستان گرفته نشده است. ضمن اینکه در مباحث بهداشت و درمان علوم پزشکی تصمیم می گیرد.

فرمانده سپاه استان همچنین اظهار کرد: در انتخاب مدیران استان مطلقاً دخالتی نکرده ایم و نمی کنیم. استعلام مدیران طبق ضوابط و مقررات از وزارت اطلاعات قانونی است و اگر جایی ضعف و قوتی هست هم در شورای تامین مطرح می کنیم ولی دخالتی در انتصاب و انتخابها نداریم. وظیفه سپاه است که به دولت کمک کند ولی حمایت ازشخص خاصی نداشته ایم .

کرمی در مورد جهاد آبرسانی به روستاها نیز گفت: طی توافقی که بین قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و استانداری و نمایندگان استان با سپاه صورت گرفته است که مکتوب و مستند نیز هست قرار بر این شده که در ۱۱ عرصه اقدام شود و یکی از آنها آبرسانی به روستاها است . در این راستا ۱۵۷ روستا مشخص شده است که مشکل آب داشتند . در سد گلابر و آبرسانی به روستاهای اطراف کار ما که حفاری و لوله گذاری بود تمام شده است و منتظر تکمیل مخازن از سوی آبفا است . ولی برای بقیه روستاها از جمله در ابهر، خدابنده، طارم و زنجان و قیدار منتظر ابلاغ رسمی هستیم تا کار را شروع کنیم.

حجت الاسلام بیگدلی نماینده ولی فقیه در سپاه استان نیز در این جلسه با بیان اینکه خبرنگاری کار و حرفه نیست بلکه رسالت است گفت: پشتوانه رسالت تکلیف است و تکلیف هم اگر ادا نشود انسان مقصر است و مجازات می شود و کسانی که به این موضوع رسالتی نگاه کردند ماندگار شدند.

وی با اشاره به نقش حضرت زینب (س) و نوع روایت ایشان که ماندگاری کربلا را تضمین کرد گفت: اگر رسانه نبود انقلاب اسلامی هم در همان مقطع می ماند و همانطور دفاع از حرم که با روایت رسانه ها از شهید حججی تبدیل به افتخار شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست