• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۲۴
  • شناسه خبر: 34269

احداث ۴ بازارچه میوه و تره بار در شهر زنجان

احداث ۴ بازارچه میوه و تره بار در خیابان عاصم زنجانی، پونک، فاز ۳گلشهر،میدان گلهای کوی فرهنگ در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان به تصویب رسید.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» احداث ۴ بازارچه میوه و تره بار در خیابان عاصم زنجانی، پونک، فاز ۳گلشهر،میدان گلهای کوی فرهنگ در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان به تصویب رسید.

لیرضا فیروزفر شهردار زنجان در این خصوص با بیان اینکه یکی از کارهای ماندگار شورا و شهرداری احداث همین بازارچه های میوه و تره بار است گفت: این بازارچه ها به نوعی مشارکت در تنظیم بازار زنجان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه راهبرد شورا در سال گذشته مکان یابی و تعیین  و تثبیت زمین و طراحی این بازارچه ها بود گفت: زمینها مشخص و طراحی ها انجام شده و بعد از تصویب بلافاصله شروع به احداث این بازارچه ها خواهیم کرد.

شهردار زنجان افزود: پروژه احداث بازارچه های میوه و تره بار یکی از سریعترین پروژه ها بود و از زمان تعیین زمین این بازارچه ها نیز برای نحوه مدیریت و سازوکار عرضه محصولات فکر شد و قرار است نرم افزاری طراحی شود که بصورت روزانه نرخ های مصوب و عرضه محصولات را  در اختیار شهروندان قرار دهد و با پایان احداث بازارچه ها این نرم افزار نیز توسط سازمان مشاغل شهرداری به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام مجتهدی نیز در این جلسه در خصوص نحوه نگهداری و زیبا سازی این بازارچه ها گفت: انتظار داریم شهرداری در زیباسازی و مدیریت و ساماندهی بازارچه های موجود هم تعهد لازم را داشته باشد که فیرورفر در پاسخ اظهار کرد: در بازارچه اصغریه با مشکلات تملکی مواجهیم که چند دهه است همینطور رها شده و بازارچه امجدیه نیز بیش از ۳دهه با این وضعیت رها شده که اگر مشکلات حقوقی این دو بازارچه حل شود زیباسازی آنها در مدت کوتاهی حل خو اهد  شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست