• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۲۵
  • شناسه خبر: 35818

در تلاشیم مشکلات آزادراه زنجان تبریز برطرف شود

در دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و هیات همراه با رئیس کل دادگستری زنجان، بر ضرورت واگذاری آزاد‌زنجانتبریز به راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در دیدار با رئیس کل دادگستری استان عنوان کرد:تا زمانی که آزاد‌راه زنجان به تبریز در اختیار شرکت آزادراهی قرار دارد، طبق قانون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هیچ اقدامی نمی‌تواند انجام دادبا این حال در حال حاضر به دلیل متولی بودن راهداری در نگهداری موضعی تابستانی و زمستانی آزادراه، اقدامات مستمر از سوی اداره کل صورت می‌گیرد.
به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» جعفر قزوینیان در این دیدار ضمن عرض تبریک انتصاب رئیس کل دادگستری زنجان، طی گزارشی به اهم فعالیت‌های انجام شده و در دست اقدام راهداری در حوزه نگهداری راه‌ها، ایمن‌سازی جاده‌ها و برخی موانع و مشکلات این حوزه اشاره کرد.

وی با بیان این مطلب که بهسازی و اصلاح رویه آسفالت زنجان به قزوین با برنامه‌ریزی و افزایش ساعت کاری در حال انجام است، گفت: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای بهسازی آسفالت محور زنجان به قزوین برنامه‌ریزی انجام شده و تا پایان فصل کاری، عمده خرابی‌های موجود در این آزادراه پوشش داده می‌شود تا مطالبه به حق کاربران جاده‌ای پاسخ داده شود.

قزوینیان در ادامه به نارضایتی کاربران آزادراه زنجان_ تبریز اشاره کرد و افزود: شرکت آزادراهی به تعهدات خود در حوزه نگهداری این آزادراه عمل نکرده است و پیگیر واگذاری آزادراه به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هستیم تا مشکلات را حل و فصل کنیم.

خبرنگار/سمیه میناخانی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست