• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۵-۲۸
  • شناسه خبر: 34323

رشد مشارکت خیرین زنجانی در طرح اکرام ایتام/ همکاری ۳۰ هزار حامی در این طرح با کمیته امداد

در حال حاضر ۴ هزار و ۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، که در قالب کرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین ۳۰ هزار حامی با کمیته امداد همکاری دارند.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از طرح هایی که در کمیته امداد به صورت جدی اجرا و دنبال می شود، طرح اکرام ایتام و حمایت از فرزندان محسنین است.

صالحی گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۶۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، که در قالب این طرح ۳۰ هزار حامی با کمیته امداد همکاری دارند.

صالحی گفت: در حال حاضر سرانه دریافتی ایتام یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و فرزندان طرح محسنین ۷۵۰ هزار تومان در ماه است، میزان مشارکت خیرین و مردم نیک اندیش استان زنجان در این طرح رشد قابل توجهی نسبت به سال قبل دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه حداقل رقم مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۰ هزار تومان است، افزود: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

خبرنگار/صغرا بنابی فرد

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست