• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۲۱
  • شناسه خبر: 34637

اجرای پروژه فیبر نوری در زنجان نیازمند ۳۳۰ کیلومترحفاری است

حتما حفاری های شبکه فیبر نوری باعث ایجاد زحمت برای مردم به ویژه در تقاطع ها و ورودی های معابر خواهدشد . اما به هرحال ایجاد فیبر نوری از زیرساخت های توسعه پایدار است و اجرای آن نیازمند حفاری عظیم به اندازه ۳۳۰ کیلومتر خ ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان اظهار کرد: واگذاری غرفه های سبزه میدان نیازمند کار کارشناسی بود تا کار ماندگاری با همکاری میراث فرهنگی ارائه شود و در حال حاضر نیز اسناد مزایده غرفه های سبزه میدان در سامانه بارگذاری شده است.

فیروزفر گفت: حفاری شبکه فیبر نوری نیز باید در مدت زمان کوتاهی انجام شود و حتما این حفاری ها باعث ایجاد زحمت برای مردم به ویژه در تقاطع ها و ورودی های معابر خواهدشد اما به هرحال ایجاد فیبر نوری از زیرساخت های توسعه پایدار است و اجرای پروژه فیبر نوری نیازمند حفاری عظیم به اندازه ۳۳۰ کیلومتر خواهد بود.

وی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز افزود: از ۸۴ دستگاه اتوبوس موجود که متعلق به شهرداری بود ۸۰ مورد فرسوده بود. از محل اوراق مشارکت قرار داد خرید ۳۶ دستگاه مینی بوس انجام شد.طی دوسال گذشته اقدام به خرید ۴۳دستگاه اتوبوس یارانه ای کردیم و ۲۵ دستگاه ون نیز بلافاصله خریداری شد. بعد از مدتها رفع مشکل در ورود مینی بوس ها انجام شده وهفته آینده بخش اول مینی بوس ها وارد می شود.از ۴۳دستگاه اتوبوس نیز ۱۶ دستگاه تحویل شده است و ون ها نیز به تدریج وارد چرخه می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست