• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۲۸
  • شناسه خبر: 34692

ارسال شناسه پیگیری به داوطلبانی که از صحت سنجی مدارک، بدون نقص عبور کردند/ متقاضیانی که مدارک آنان تایید نشده اعتراض خود را ثبت کنند

داوطلبانی که برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده اند برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، از امروز تا ۲ مهر ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان ابوالفضل رفیعی رئیس ستاد انتخابات استان زنجان اظهار کرد: داوطلبانی که برای حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده اند برای مشاهده نتیجه استعلام مدارک از مراجع صادر کننده گواهی، از امروز تا ۲ مهر ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ به آدرس keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

رفیعی گفت: متقاضیانی که تاییدیه مدارک و اطلاعات آنان از سوی تمامی مراجع مربوطه صادر شده باشد، برای ثبت نام الکترونیکی نهایی (با استفاده از شناسه رهگیری ارسالی به تلفن همراه داوطلب) از تاریخ ۲۷ مهر ماه تا سوم آبان به مدت هفت روز مجاز هستند.

وی افزود: متقاضیانی که مدارک یا اطلاعات آنان از سوی مرجع یا مراجعی مورد تایید قرار نگرفته باشد، می توانند اعتراض خود را تا دوم مهر ماه ثبت و مدارک لازم را در درگاه مذکور بارگذاری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه ۷۶۰ نفر از حوزه های انتخابیه استان زنجان در این مرحله پیش ثبت نام کرده اند، گفت: این آمار سه و نیم برابر داوطلبان انتخابات دور یازدهم است و از این تعداد ثبت نام کننده، ۶۵۹ نفر را آقایان و ۱۰۱ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند. .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست