• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۳۰
  • شناسه خبر: 34720

برنامه ریزی برای ترافیک وپارکینگ جشنواره آش / مشروعیت مراسم های ما به حفظ حرائم و ارزشها است/ شهرداری زنجان قانوناً مسئولیتی در گاوازنگ ندارد

سازمان همیاری شهرداری ها جدا از شهرداری است و همین امروز هم بخشی از گاوازنگ در اختیار این سازمان است و مابقی هم دراختیار راه و شهرسازی است و قانوناً شهرداری محل ورودی در گاوازنگ ندارد، ولی اگر توانستیم گاوازنگ را تحویل ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در نشست خبری مشترک با مدیر کل مراث فرهنگی استان زنجان اظهار کرد: اتفاقات خوبی در شهر می بینیم که به نظر می رسد شهرداری توانسته انتظاری که همشهریان دارند را تا حدودی برآورده کند.

فیروزفر گفت: شهرداری زنجان در مناسبت‌های مختلف در سطح شهر برنامه‌ دارد . به طوری که در حزن ائمه چهره شهر عزادار و برای شادیشان برنامه‌های شادی برگزار می‌کند و این موضوع را در پایتخت شور و شعور حسینی شاهد هستیم. شهرداری زنجان یکپارچه در خدمت عزاداران از شروع محرم تا پایان صفر قرار داشت و این روزها که وارد ماه ربیع شده‌ایم باید شهر حال و هوای جشن به خود بگیرد.

وی افزود: جشنواره آش و صنایع‌دستی برای شهر زنجان بسیار خوشایند است. از ۱۶ سال گذشته این رویداد در شهر برگزار می‌شود و سال گذشته نیز حتی با وجود ناآرامی ها در کشور اما در شهر زنجان جشنواره آش برگزار شد که این فرصت و این مردم برای شهرما با ارزش است.

شهردار زنجان بیا بیان اینکه امیدواریم همه با هم با فراهم کردن محیطی پر از نشاط و در چهارچوب شرع و با در نظر گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی این جشنواره را به خوبی برگزار کنیم گفت: باید برای تامین پارکینگ و ترافیک این رویداد برنامه‌ریزی شود تا زحمت همشهریان و مهمانان به حداقل برسد. 

فیروزفر درپاسخ به سوالاتی در خصوص نحوه برگزاری برنامه ها نیز گفت: شادی و نشاط را در چارچوب اعتقادات می دانیم و مشروعیت مراسم های ما به حفظ حرائم و ارزشها است.وسع ارزشها و اعتقادات برای شادی و نشاط در شهر کافی است و در چارچوب ارزشها شهرشادی را خواهیم داشت . ضمن اینکه از افزایش سطح توقعات خوشحال هستیم و قطعا مطالبه مردم و شهروندان ما را فعال‌تر خواهند کرد .

وی در خصوص منطقه گاوازنگ و روشنی و امکانات آنجا نیز گفت: سازمان همیاری شهرداری ها جدا از شهرداری است و همین امروز هم بخشی از گاوازنگ در اختیار این سازمان است و مابقی هم در اختیار راه و شهرسازی است و قانوناً شهرداری محل ورودی در گاوازنگ ندارد ولی اگر توانستیم گاوازنگ را تحویل بگیریم نهایت خدمات و مدیریت و امکانات را برای حفظ آنجا ارائه خواهیم داد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست