• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۱۴
  • شناسه خبر: 35494

اخذ سند تک برگی زمان بر است/ تحصیل(تملک) اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود تداوم دارد

متاسفانه تاخیر در اخذ سند کمیسیون رفع تداخلات سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از مشکلات مهم در صدور سند مالکیت تک برگی است. اخذ سند تک برگی زمان بر است و متاسفانه پروسه طولانی اخذ سند مالکیت کار را با تاخیر روبه رو می ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمد حسن عباسی، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه طی دو سال اخیر در شهرستان ماهنشان هفت فقره سند تک برگی به مساحت ۲۳۲ هکتار اخذ شده است،گفت: همچنین در شهرستان ایجرود وحلب تعداد۱۴ فقره سند تک برگ به مساحت ۷۶ هکتار به نام سازمان ملی زمین ومسکن اخذ شده است.

عباسی گفت: متاسفانه تاخیر در اخذ سند کمیسیون رفع تداخلات سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی از مشکلات مهم در صدور سند مالکیت تک برگی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود، با تاکید بر اینکه اخذ سند تک برگی زمان بر است،گفت: متاسفانه پروسه طولانی اخذ سند مالکیت کار را با تاخیر روبه رو می کند.

عباسی گفت: خوشبختانه با اخذ سند مالکیت اراضی اداره راه و شهرسازی، بهره برداری از زمین تسهیل شده و در طرح های توسعه شهری و طرحهای حمایتی مسکن برای اقشار مختلف مردم استفاده می شود.

وی با بیان اینکه تحصیل (تملک)اراضی ملی در شهرستان ماهنشان و ایجرود تداوم دارد افزود: با شناسایی اراضی ملی،نسبت به اخذ سند آن اقدامات لازم صورت می گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست