• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۱۶
  • شناسه خبر: 35537

انتقاد عضو شورای شهر از عدم حضور پلیس راهور در مسیرهای پرترافیک شهر زنجان/ حضور پلیس موثر نیست

حدود دو ماه از بازگشایی مدارس می گذرد ولی حضور پلیس راهور در برخی نقاط حساس شهر را خیلی کم دیدیم. مخصوصا در معابری که عملیات عمرانی در آنجا انجام می شود پلیس حضور نداشت.در میدان ولیعصر در یک روز ۷ تصادف رخ داد و این نشان ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» داوود حسنی نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر با اشاره به بازگشایی مدارس و لزوم کنترل محورهای پرترافیک شهر اظهار کرد: حدود دو ماه از بازگشایی مدارس می گذرد ولی حضور پلیس راهور در برخی نقاط حساس شهر را خیلی کم دیدیم. مخصوصا در معابری که عملیات عمرانی در آنجا انجام می شود پلیس حضور نداشت.

حسنی گفت: در ساعاتی که مدارس تعطیل می شوند به ویژه هنگام ظهر، برخی خیابانها در آن ساعت شلوغ هستند و برای همشهریان ترافیک بغرنج است درحالی که متاسفانه خیلی حضوری از پلیس راهور در این مسیرها نمی بینیم.

وی افزود: حتی وقتی پلیس راهور در خیابان حضور دارد هم خیلی فعال نیستند، انگار وظیفه پلیس ایستادن در کنار خیابان است. در میدان ولیعصر در یک روز ۷ تصادف رخ داد و این نشان می دهد که حضور پلیس موثر نیست. امیدواریم حضور موثرتری از پلیس راهور در ساعات پر ترافیک در خیابانها ببینیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست