• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۱۷
  • شناسه خبر: 35543

همه شرکتهای خدمت رسان در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن دخیل هستند/۲۰۰واحد مسکونی از پروژه m۶ همزمان با سفر رئیس جمهور به استان به متقاضیان تحویل داده می شود/میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در منطقه گلشهراز برنامه زمان بندی عقب است

بیش از ۲۰۰واحد مسکونی از پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m ۶همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود.تاکنون ۶۴ واحد از این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت وگوی رادیویی «دانشیق» اظهار کرد: تنها اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن دخیل نیست و همه شرکتهای خدمات رسان،شهرداری،سیستم بانکی و سایر ارگان ها باید در اجرای این طرح همکاری لازم راداشته باشند.

شاهین فر گفت: پروژه برکت در شهر زنجان بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال جاری به پایان می‌رسد که با همراهی متقاضیان در صورت تکمیل آورده نهایی محقق می شود.

وی افزود: تکمیل و تحویل ۵۰ درصد پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی m ۶ تا پایان سالجاری انجام خواهد شد و تاکنون ۶۴ واحد از این پروژه به متقاضیان تحویل داده شده است. این پروژه بیش از۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بیش از ۲۰۰واحد مسکونی از این پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان به متقاضیان تحویل داده می شود.

شاهین فر با بیان اینکه تعدادی از پروژه های m۱ , m۲ هم آماده تحویل است گفت: همچنین تعدادی از پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب شهر زنجان ثمین۲ ،زون a و تعدادی از پروژه های کوی زیتون نیز آماده تحویل است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر نیز گفت: میانگین پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در منطقه گلشهر زنجان که توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است از برنامه زمان بندی عقب است که امیدواریم مدیرکل بنیاد مسکن استان نسبت به تسریع عملیات اجرایی این پروژه مدیریت لازم را داشته باشد.

شاهین فر گفت:تاکنون دو هزار نفر برای دریافت زمین در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده ثبت نام کردند که یک هزار نفر از آنها در شهر زنجان و مابقی برای سایر شهرستان‌ها هستند و در اجرای این قانون کمبود زمین در شهرها نداریم.

وی افزود: قرارداد واگذاری واحد مسکونی هم در پروژه ثمین نیز آماده شده و برای عقد قرارداد به زودی به متقاضیان پیامک ارسال می شود.

شاهین فر با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی برای افزایش سقف تسهیلات بانکی انجام گرفت و خوشبختانه متمم ۲۰۰میلیون تومانی برای تعداد زیادی از پروژه ها با برنامه ریزی در شرف انجام است و همکاری بانک مسکن استان در این خصوص بسیار مطلوب است.

گفتنی است: برش استانی در طرح نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد مسکونی است که در بخش خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بحث بافت فرسوده ۲ هزار واحد است و ۲۰ هزار واحد نیز در بخش مسکن روستایی احداث می‌شود. از ۲۷ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی حدود ۱۹ هزار واحد تخصیص پروژه شده است.

خبرنگار-زهرارسولی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست