• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۲۵
  • شناسه خبر: 35630

بخشی از پروژه M۲ در شهر زنجان تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می شود

پروژه M۲ در سایت کوی زنگان در شرق زنجان در سه زون با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد،۶۳ درصد و ۶۰ درصد در دست ساخت است که بخشی از آن تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در دست ساخت است و پیشرفت فیزیکی قابل توجهی هم دارند گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بیش از ۶۰ درصد است.

اسماعیلی گفت: ،با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد،گفت: بنده از متقاضیان نهضت ملی مسکن که با وجود تمام مشکلات اقتصادی در تکمیل آورده نهایی خود در پروژه، با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری می کنند تشکر می کنم.

وی افزود: پروژه M۲ در سایت کوی زنگان در شرق زنجان در سه زون با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد،۶۳ درصد و ۶۰ درصد در دست ساخت است و در فازهای مختلف به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بخشی از پروژه M۲ در سایت کوی زنگان در شهر زنجان تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست