• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۳۰
  • شناسه خبر: 35684

پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» برای اتمام به ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد/ پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه «هنرستان سینما و تئاتر»

پروژه «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» در شهرک پونک شهر زنجان بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای این پروژه بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آن ۶۵۰ میلیارد ریال نیاز است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جعفر میناخانی رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌ «هنرستان هنرهای تجسمی دختران» در شهرک پونک شهر زنجان در چهار هزار و ۸۷۳ متر مربع زیر بنا در چهار طبقه با اسکلت بتن آرمه در دست ساخت است.

مینا خانی گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۵۰ درصد است و این پروژه در مرحله اجرای نما و تاسیسات است.

وی افزود: تاکنون برای این پروژه بیش از ۲۹۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن نیز بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تامین منابع مالی مورد نیاز ،تا آخر دولت سیزدهم قابل بهره برداری است.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به ساخت پروژه «هنرستان سینما و تئاتر» در شهر زنجان نیز گفت: زیربنای این پروژه سه هزار و ۳۷۱ متر مربع است و در مرحله اجرای نما و تاسیسات است و بیش از ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در چهار طبقه با اسکلت بتن آرمه در حال ساخت است.

میناخانی اعتبار هزینه شده برای این پروژه را بیش از ۲۶۳ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: برای تکمیل این پروژه بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با تخصیص به موقع اعتبار،عملیات اجرایی این پروژه تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره اجرایی پروژه‌های ساختمانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: شروع اجرای هر دو پروژه سال ۸۸ بوده است و به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیاز به مدت ۱۰ سال هر دو پروژه متوقف بود ولی حدود دوسال است که عملیات اجرایی پروژه ها دوباره شروع شد و اعتبار مورد نیاز تخصیص یافته است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست