• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۲-۱۹
  • شناسه خبر: 38068

آبرسانی به روستای شیرمشه در صعب‌العبورترین مناطق استان زنجان

طرح آبرسانی به روستای شیرمشه از توابع شهرستان طارم در صعب‌العبورترین مناطق استان زنجان در حال اجرا است که با ۹۵ درصد پیشرفت طی روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» علی محمد نادرخانی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای شیرمشه از توابع شهرستان طارم در صعب‌العبورترین مناطق استان زنجان در حال اجرا است و این طرح با ۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع داخلی، روستاهای فاقد دهیاری و مشارکتی اجرا می‌شود که با ۹۵ درصد پیشرفت طی روزهای آتی به بهره برداری می‌رسد.

نادرخانی گفت: با اجرای این طرح در بستر سنگی منطقه، اهالی روستای شیرمشه از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: این طرح شامل حفر یک حلقه چاه دستی، احداث یک باب مخزن سنگی ۱۰۰ متر مکعبی، یک رشته قنات به طول ۲۳ متر، ۱۶۰۰ متر خط انتقال و اجرای ۱۲۰۰ متر اصلاح شبکه است.

نادرخانی گفت: در راستای مدیریت مصرف، رفع سریع حوادث و کاهش خسارت به منازل مشترکین، استانداردسازی و نصب ۲۰ فقره انشعاب در شیرمشه نیز انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تاکید کرد: آبرسانی روستایی از اولویت‌های کاری شرکت آب و فاضلاب در دوران یکپارچه سازی است که با جدیّت در دست اجرا قرار دارد.

گفتنی است، روستای شیرمشه در بخش چورزق از توابع شهرستان طارم در استان زنجان قرار دارد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست