• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 4646

خدمات صورت گرفته به مردم اطلاع رسانی شود

پیام ملت– نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: خدمات زیادی بعد از انقلاب در کشور در همه دولت‌ها انجام شده است و بیان خدمات مدیران موجب می‌شود مردم امیدوار شوند. محمد عزیزی در جمع مردم خرم‌دره با بی ...

پیام ملت نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت گفت: خدمات زیادی بعد از انقلاب در کشور در همه دولت‌ها انجام شده است و بیان خدمات مدیران موجب می‌شود مردم امیدوار شوند.

محمد عزیزی در جمع مردم خرم‌دره با بیان اینکه این مسئول با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور، عنوان کرد: نکته مهمی که در این انتخابات حائز اهمیت است، حفط وحدت بوده که خوشبختانه وحدت در منطقه حاکم است .

وی با اشاره به اینکه استارت توسعه شرکت مینو خرم‌دره زده شده است، تصریح کرد: اگر مینو به روزهای اوج فعالیت خود بازگردد، بخش عمده‌ای از مشکل بیکاری شهرستان خرم‌دره مرتفع خواهد شد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بحث اصلی کشور اشتغال است، بیان کرد: همه مسئولان باید در این راستا حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه شرکت پارس حیات نیز کلید خورد، عنوان کرد: حدود ۳۰۰ میلیون دلار توسعه مجدد در این شرکت صورت می‌گیرد که اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر را به دنبال دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه طرح توسعه شرکت توتون صنعت سلطانیه نیز امسال محقق می‌شود، اظهار کرد: با تحقق طرح توسعه این شرکت طی سال‌های آینده دو هزار نیرو جذب خواهد کرد.

عزیزی با اشاره به مهم‌ترین خواسته‌های مردم شهرستان خرم‌دره از مسئولان استانی، خاطر‌نشان کرد: از مهم‌ترین این خواسته‌ها می‌توان به توسعه بیمارستان خرم‌دره و افزایش تخت‌‌های بیمارستانی این مرکز، احداث میدان ورودی شهر خرم‌دره از سمت غرب، بهسازی و توسعه ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره و ایجاد محور ارتباطی خرم‌دره به شمال کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست