• تاریخ: ۱۳۹۸-۰۲-۱۱
  • شناسه خبر: 11698

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان :دانشگاه آزاد اسلامی بازوی توانمند آموزش عالی کشور است

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : هدف گذاری ۱۴۰۴ دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان انتخاب اول داوطلبان ورود به آموزش عالی قابل دسترسی می باشد. علیرضا فیروفر در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – ...

پیام ملّت – رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : هدف گذاری ۱۴۰۴ دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان انتخاب اول داوطلبان ورود به آموزش عالی قابل دسترسی می باشد.

علیرضا فیروفر در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » اظهار کرد :​​​​​​​ تحولات در ساختار دانشگاه آزاد اسلامی در راستای پویایی و چابکی این مجموعه بزرگ آموزش عالی کشور می باشد.

وی ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر حدود ۴۰ درصد بار آموزش عالی کشور را برعهده دارد و به جهت برخورداری از زیر ساخت های آموزشی و پژوهشی می تواند موثرتر از گذشته در حوزه آموزش عالی نقش آفرینی کند.

دبیرهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت : نیروی انسانی مهمترین بخش برای تحرک در مجموعه های کشور است و خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی از سرمایه بزرگ نیروی انسانی متخصص و متعهد برخوردار است.

وی تصریح کرد : برای تحقق پویایی و تحول در سازمان دانشگاه مشارکت همه عناصرشامل استاد ، کارمند ، مدیر و دانشجو نیاز می باشد و این مهم با تغییر در نگرش ها و رفتارها محقق می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به نقش اجزای سازمان در تحولات دانشگاه گفت : مدیران و مسئولان ، کارکنان و اساتید در امور دانشگاه آزاد اسلامی مسئول هستند.

وی تاکید کرد : ارتباط موثر صنعت و دانشگاه باید مورد توجه جدی مدیران مجموعه های دانشگاهی باشد و ترمیم این نقیصه به خلاقیت و نوآوری در دانشگاه ها و عملیاتی شدن تئوری ها نیاز دارد.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان « رونق تولید » از سوی مقام معظم رهبری گفت : توجه به مقوله تولید و رونق آن که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است می تواند گرهگشای مشکلات ومعضلات کشور در حوزه تولید و اشتغال باشد.

وی ادامه داد : دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در راستای عملیاتی کردن و توجه به تولید و اقتصاد دانش بنیان اقداماتی را شروع کرده است که به زودی مرکز تحقیقات متالورژی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به تولید مواد اولیه استان زنجان افتتاح خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست