• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۱-۲۴
  • شناسه خبر: 13991

رییس کل دادگستری استان زنجان: بازگشت به کار بیش از ۴۰۰کارگر واحدهای تولیدی تعطیل شده از ۹۸ تا کنون

پیام ملّت-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با پیگیر های مجدانه دستگاه قضایی استان زنجان در سال ۹۸ از تعطیلی ۲۲ واحد تولیدی در استان جلوگیری بعمل آمد و از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از ۴۰۰ کارگر واحد های تولیدی تعطیل شده ...

پیام ملّت-رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: با پیگیر های مجدانه دستگاه قضایی استان زنجان در سال ۹۸ از تعطیلی ۲۲ واحد تولیدی در استان جلوگیری بعمل آمد و از ابتدای سال ۹۸ تا کنون بیش از ۴۰۰ کارگر واحد های تولیدی تعطیل شده با پیگیری های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی به سر کار بازگشته اند.

صادقی نیارکی گفت:در خصوص احیای واحدهای اقتصادی و رفع موانع تولید، ستاد استانی اقتصاد مقاومتی با تشکیل جلسات منظم و پیگیری های مستمر در جهت تحقق اهداف قوه در این زمینه ،فعال سازی شرکتها و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال مشکل دار ، بازدید از واحدهای صنعتی استان ، مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله فعالیتهای این ستاد طول یکسال گذشته بود.

به گزارش”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت” ‌و به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان،حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در تشریح اقدامات و عملکرد دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه گفت : از ابتدای سال ۹۸ همزمان با افزایش فشار های اقتصادی به تولیدکنندگان ، فعالین حوزه صنعت و اقتصادی کشور و افزایش مراجعات و درخواستها از خدمات این ستاد، بحمدالله توفیقات خوبی بدست حاصل شده است.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون ۴ واحد تولیدی بزرگ با بیش از ۴۰۰ کارگر با پیگیری های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی از وضعیت کاملا تعطیل به چرخه تولید بازگشته اند ،همچنین در این مدت با مداخله موثر و مجدانه ستاد ، از تعطیلی حداقل ۱۸ واحد تولیدی و اقتصادی به لحاظ بروز برخی مشکلاتشان با اشخاص حقیقی و حقوقی، جلوگیری به عمل آمده است.

صادقی نیارکی مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز را از دیگر سیاستها و فعالیتهای این ستاد بیان کرد و ادامه داد : موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و از سیاستهای برنامه تحولی قوه قضاییه بوده که در این راستا دادگستری استان اقدامات ویژه ای را در دستور کار خود قرار داد که تشدید مبارزه با مصادیق بارز فساد اقتصادی نظیر قاچاق و احتکار، از مصادیق آن است.

رییس کل دادگستری استان زنجان همچنین به تشکیل پرونده علیه زمین خواران کلان در منابع طبیعی و مجموعه موسوم به گاوازنگ ، برخورد با برخی مدیران دستگاههای اجرایی استان و تشکیل پرونده کیفری مربوط به یکی از سهام داران عمده یکی از شرکتهای بزرگ در زنجان اشاره نمود.

وی گفت: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بخش دیگری از فعالیتهای ستاد مقاومتی دادگستری کل استان بوده که از ابتدای سال ۹۸ تا پایان آن مجموعا از ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی استان بازدید بعمل آمده و ضمن استماع مشکلات این واحدها دستورات لازم جهت پیگیری و رفع موانع ومشکلاتشان صادر شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست