• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۲
  • شناسه خبر: 14218

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج): سپاه، پاسدار حریم انقلاب و خادم مردم است

پیام ملّت-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان این‌که امروز سپاه خودش را خادم مردم می‌داند، گفت: در واقع رسالت اصلی سپاه،حفاظت از انقلاب اسلامی است. سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ...

پیام ملّت-فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان این‌که امروز سپاه خودش را خادم مردم می‌داند، گفت: در واقع رسالت اصلی سپاه،حفاظت از انقلاب اسلامی است.

سردار جهانبخش کرمی در گفتگو با”پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت“ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که شکل نظام بین الملل، دو قطبی بود؛ هر قیام و انقلابی نیز انجام می شد وابسته به یکی از دو ابرقدرت شرق به رهبری شوروی سابق و یا غرب به سرکردگی آمریکا بود.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره)می دانستند که با توجه به جایگاه تاریخی انقلاب اسلامی،دشمنان این انقلاب را به حال خود رها نخواهند کرد،افزود: بنابراین برای حفظ انقلاب اسلامی،امام (ره) تدابیر مختلفی از جمله تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشکیل دادند.

این مسئول ادامه داد: همچنین با حضور جوانان انقلابی و ولایی با فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بسیج تشکیل شد تا ماموریت حفاظت از نظام اسلامی تکمیل شود.

فرمانده سپاه استان با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در دل بحران های پس از انقلاب متولد شد،تصریح کرد:در دوران جنگ تحمیلی و در شرایط بحرانی کشور،سپاه وارد میدان شد و در کمترین زمان،آنچنان درخشید که همین مسئله،سبب شد تا امام خمینی (ره)،روز ولادت امام حسین(ع)را به نام روز پاسدار تعیین کرد که با این نامگذاری، رسالت و ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص شد و این نیروی مردمی عاشورایی،علوی و حسینی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن دفاع کرده و می کند.

سردار کرمی با بیان اینکه جنگ تحمیلی،صحنه ی سخت جبهه ی استکبار در یک جغرافیای کوچک بود که با تدبیر امام خمینی(ره)سپاه در حین بحران متولد و وارد صحنه ی امنیت در دفاع مقدس شد و خوش درخشید،گفت:این رشادت ها موجب شد تا امام خمینی(ره) فرمودند:” اگر سپاه نبود،کشور نبود”.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه سپاه نهادی مردمی و خدمتگزار مردم بوده و این افتخار را دارد که در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب حاضر باشد،ادامه داد:نهادی که برای حمایت چند جانبه از آرمان های انقلاب اسلامی بنا نهاده شد و بخش مهمی از مسئولیت های راهبردی کشور را برعهده گرفت و به این ترتیب در بسیاری از برهه های خطیر و حساس چون دوران جنگ تحمیلی، دفاع از حرم  مطهر اهل بیت(ع) و محرومیت زدایی،و دفع فتنه های داخلی و خارجی به شكل موثر و مقتدر حضور یافته است.

این مسئول در ادامه به اقدامات سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در مقابله با شیوع کرونا در استان اشاره و تاکید کرد:سپاه استان با تمامی توان وتجهیزات وارد عمل شده و تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس به فعالیت های خود در این راستا ادامه خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در زنجان گفت:سپاه پاسداران خود را خادم و خدمتگزار مردم می‌داند و در راستای کمک به مردم مخصوصا افرادی که با شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شده اند،از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست