• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۰۹
  • شناسه خبر: 14549

جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار می شود/ کتابخانه مرکزی زنجان نیازمند جذب اعتبار است

پیام ملّت - مدیر کل امور کتابخانه‌های استان زنجان گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت غیرحضوری و آنلاین برگزار می شود.

امیر علی نیک بخش در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت » اظهار کرد: مسابقه مذکور که از اوایل سال آغاز شده است تا تاریخ ۹ خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند تا تاریخ فوق جهت شرکت در مسابقه فوق ثبت نام کنند.

وی اظهار داشت: ثبت نام و شرکت در این جشنواره در ۱۵ نوع مسابقه اعم از دلنوشته، نقاشی، داستانک و غیره و برای همه شهروندان در همه سنین امکان پذیر خواهد بود.

مدیر کل امور کتابخانه‌های استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته ۳۱۳ جایزه برای برگزیدگان مسابقه گفته شده در نظر گرفته شده بود عنوان کرد: امسال نیز جوایز نفیسی اعم از کمک هزینه زیارت امام رضا (ع) تا کمک های نقدی و غیر نقدی دیگر برای منتخبین مشخص شده است.

نیک بخش با اشاره به اینکه مهلت بازگرداندن کتاب های به امانت برده شده خود به خود تا زمان ریشه کنی بیماری منحوس کرونا ادامه خواهد داشت افزود: لذا جهت تمدید مهلت امانت کتاب نیاز به مراجعه حضوری اعضا نخواهد بود.

وی در خصوص کتابخانه مرکزی در حال احداث زنجان تصریح کرد: اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان جهت ساخت این کتابخانه که با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد همراه بوده مورد نیاز است. محل کتابخانه در اراضی پایین کوه و جنب دانشگاه علمی- کاربردی زنجان واقع شده است.

مدیر کل امور کتابخانه‌های استان زنجان افزود: تاکنون ۸۴ هزار نفر در کتابخانه های عمومی زنجان عضویت فعال دارند که این تعداد حدود ۸ درصد جمعیت استان را شامل می شوند. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست